خبرگزاری کار ایران

دستور دولت به پلیس برای پیدا کردن مقصران فاجعه در ورزشگاه اندونزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۴۷۶

یک تیم کارشناسی برای بررسی حادثه رخ داده در یکی از ورزشگاه های اندونزی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، دولت اندونزی تصمیم گرفته است که ازدحام مرگبار در یک استادیوم فوتبال که منجر به کشته شدن تعدادی از هواداران فوتبال در این کشور شده است را یک تیم مستقل از کارشناسان بررسی کنند. این سازمان متشکل از مقامات دولتی، نمایندگان فدراسیون فوتبال، کارشناسان، دانشگاهیان و خبرنگاران هستند.

پس از  این اتفاق مرگ بار که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از هواداران شد، مقامات ارشد امنیتی اعلام کردند یکی از بدترین فاجعه های ورزشی در تاریخ فوتبال رخ داده است.

محمد محفود وزیر امنیت اندونزی گفت که تیم حقیقت یاب مستقل مشترک از مقامات دولتی، مقامات فدراسیون فوتبال، کارشناسان، دانشگاهیان و روزنامه نگاران تشکیل خواهد شد تا مقصران این حادثه مشخص شود. محفود گفت: انتظار می‌رود این پروسه دو یا سه هفته به طول بکشد.

دولت همچنین به پلیس ملی دستور داده است تا در چند روز آینده علیه افرادی که ممکن است مسئول این فاجعه باشند، تحقیق کند.

ناآرامی‌ها عصر شنبه پس از یک بازی در لیگ فوتبال اندونزی شروع شد که هزاران هوادار به زمین ورزشگاه کنجوروهان یورش بردند. پلیس از گاز اشک آور استفاده کرد و باعث شد هنگام خروج هواداران از ورزشگاه بسیاری از قربانیان به دلیل کمبود اکسیژن جان خود را از دست دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز