خبرگزاری کار ایران

افشاگری از سوء مدیریت هیأت فوتبال تهران/ دستمزد 40 هزار تومانی برای داوران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۷۶۱

مدیر سابق روابط عمومی هیأت فوتبال تهران به افشاگری در مورد برخی مسائل مالی دراین هیأت پرداخت.

به گزارش ایلنا، دانیال فدایی در مورد دلیل استعفای خود از هیأت فوتبال تهران اظهار داشت: هم‌اکنون در هیأت فوتبال نیستم زیرا استعفا دادم و از این مجموعه خارج شدم. به این دلیل که شرایطی به وجود آمد داوران تهرانی همیشه ناراضی بودند زیرا حق‌الزحمه‌های ناچیزی می‌گرفتند. زمانی که من در هیأت فوتبال بودم، حق‌الزحمه داوران 30،40 درنهایت 80 هزار تومان بود. البته این مبلغ دیر پرداخت می‌شد و دو سه سال از دستمزد آنها عقب بودیم. دو سال از پردخت دستمزد داوران عقب بودیم. زمانی که خودم در هیأت بودم یکی از داوران خصوصی با من صحبت کرد و گفت چه کاری است؟ حتی اگر پنجاه بازی سوت بزنم دستمزد من 2 میلیون می‌شود. با کسر 10 درصد مالیات، بیمه و... درنهایت یک‌میلیون و 700، 800 هزار تومان به من می‌رسد آن هم یک تا دو سال بعد از قضاوت‌هایم.

مدیر سابق روابط عمومی فوتبال تهران خاطرنشان کرد: آن داور گفت به جای داوری می‌رویم کار دیگری انجام می دهیم. پول را یکجا می‌گیریم تا جبران شود. به جای مدیر روابط عمومی، رئیس دفتر رئیس هیأت فوتبال تهران نیز بودم و این مسائل را به او ابلاغ می‌کردم، اما دیدم هیچ اتفاقی نمی‌افتد. درآمد هیأت فوتبال کم نیست و اگر چنین موضوعی را بگوید دروغ گفته. درآمد هیأت فوتبال از جرائم انضباطی که قطعا مبالغش میلیاردی است خیلی زیاد است. می‌دانم در یک سال بیش از 500 پرونده انضباطی وجود دارد که افراد به دلیل محرومیت جریمه مالی باید این پول را پرداخت کنند تا کارتشان صادر شود.

فدایی خاطرنشان کرد: در 8، 9 ماهی که از هیأت فوتبال خارج شدم جایی مصاحبه نکردم. حتی یکبار از شیرازی درخواست کردم اگر خواستار شفاف‌سازی است با من لایو بگذارد اما هیچ‌کس نیامد. برخی اسناد را به مدیرکل جوانان تهران ارائه کردم اما هیچ‌کس عزمش را برای این موضوع جزم نکرد. تیم‌دارها به پیج شخصی من پیام فرستاده و گفتند اگر صحبت کنیم جریمه می‌شویم. از طریق صفحه اینستاگرامی خود 7 لایو گذاشتم و افرادی که در آن صحبت کردند، یا شکایت شده یا جرائم انضباطی برایشان درنظر گرفتند، به همین دلیل دیگر کسی نیامد. البته می‌خواهم به ضرس قاطع بگویم از تمام دستگاه‌های نظارتی خواهش می‌کنم به این موضوع ورود کنند زیرا درآمد هیأت فوتبال تهران کم نیست اما سازندگی به حدی نبوده که باید باشد. 

وی در مورد آخرین درآمد هیأت فوتبال در زمانی که خودش در این مجموعه حضور داشت توضیح داد: این درآمد بالای 10 میلیارد تومان بود. با سند می‌گویم کلاس‌های آموزشی، ورودیه تیم‌ها، شکایات انضباطی، حق عضویت، حق سامانه، درآمد حاصل از تبلیغات محیطی، تیم‌های لیگ برتر، 3 درصد از بلیط‌فروشی‌های بازی‌های لیگ برتری و... جزو درآمدهای هیأت فوتبال هستند که کم نیستند. در هفته گذشته داوران به من پیام داده و گفتند هنوز دستمزدشان پرداخت نشده، در شرایطی که قرار بود با مدل جدیدی تسویه شود. صددرصد به حق‌الزحمه داوران اضافه کردند که آن هم ناچیز است زیرا مسافت‌های زیادی برای یک داور در تهران وجود دارد.

مدیر روابط عمومی سابق هیأت فوتبال تهران درباره اینکه آیا منظورش از اظهارنظر داوران مبنی بر اینکه می‌خواهیم کار دیگری انجام بدهیم تبانی و شرط‌بندی و... بوده است گفت: خود شیرازی گفت این مسائل وجود دارد و بدانید که وجود دارد. فقط در پایان یک نکته را بگویم خواهش می‌کنم ریاست فدراسیون فوتبال کارگروه ویژه‌ای برای رسیدگی به اتفاقات هیأت فوتبال تهران انجام بدهد زیرا واقعا استعدادهای فوتبال شهر ما از بین می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز