خبرگزاری کار ایران

رضاییان: عاقلانه ترین تصمیم را برای تیم ملی می گیریم/ ماجدی دلخور نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۱۳۶

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: قول می دهم این هیات رئیسه عاقلانه ترین تصمیمات را در مورد تیم ملی خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، بهرام رضائیان درباره جلسه غیررسمی برخی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با مهدی تاج، اظهار داشت: بیشتر یک دورهمی بود اما جلسه غیررسمی نبود که در آن درباره شرایط کنونی فوتبال صحبت کردیم. مصوبه خاصی نداشتیم.

وی درمورد زمان برگزاری اولین جلسه رسمی اعضای هیات رئیسه با ترکیب جدید، گفت: این جلسه هفته آینده برگزار می شود که اطلاعی از مسائلی که قرار است در آن مطرح شود ندارم. تاج و دبیرکل فدراسیون موضوعات آن جلسه را انعکاس خواهند داد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه اتفاقات جنجالی شب مجمع برگزاری مجمع از کجا نشات گرفت، عنوان کرد: واقعا نمی دانم از کجا نشات گرفت‌‌. فقط به ما گفتند مجمع لغو شده اما اتفاق مفیدی که می‌توانست به فوتبال کمک کند و آرامش را بازگرداند، برگزاری مجمع بود.

رضاییان درباره دلیل غیبت میرشاد ماجدی در جلسه امروز و اینکه آیا او همچنان از رای نیاوردن در مجمع دلخور است، گفت: او در گروه حضور داشت‌ و دلخور هم نیست‌. مشغول کاری بود و جلسه امروز هم رسمی نبود.

وی درخصوص اینکه با وجود برگزاری مجمع علی فلاحتی، رئیس کمیته بدوی انتخابات همچنان در ساختمان فدراسیون حضور داشت‌: گفت: او در جلسه ما نبود اما در دفتر کمیته بدوی کارش را انجام می‌دهد‌. کمیته بدوی همیشه هست.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه تاج نسبت به سرمربی تیم ملی تلویحا نظر خود را اعلام کرده و آیا قرار است در فاصله کوتاه تا جام جهانی تغییراتی در این تیم صورت بگیرد، پاسخ داد: اصلا درباره جلسه امروز درباره تغییرات در تیم ملی صحبت نکردیم. اسکوچیچ سرمربی ما است و کارش را انجام می‌دهد.

وی درمورد اینکه آیا بلاتکلیفی و مشخص نشدن نظر هیات رئیسه به ضرر تیم ملی نیست، توضیح داد: کسی در این مورد صحبت نکرده اما قول می دهم این هیات رئیسه عاقلانه ترین تصمیمات را خواهد گرفت.

رضاییان درباره اینکه به جز دبیرکل تغییر دیگری در فدراسیون فوتبال صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: تغییرات تاکنون فقط درباره دبیرکل بود. از حسن کامرانی فر تشکر می کنم. همچنین نباید فراموش کرد میرشاد ماجدی شش ماه در سخت ترین شرایط کارش را انجام داد. به هر دو عزیز خدا قوت می گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. موضوع خاصی نیست و از رسانه‌ها که فوتبال ملی را کمک می کنند تشکر می‌کنم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال بیفتد‌.

وی درباره ترکیب جدید هیات رئیسه و اضافه شدن بار تجربی به آن عنوان کرد: اعضای جدید در فوتبال سختی و زحمت کشیده اند و آنها را بهتر از من می شناسید. امیدواریم با این همفکری فوتبال ما از شرایط خاصی که در این مدت گرفتارش بود نجات پیدا کند و سال خوبی را پیش رو داشته باشیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره احتمال جدایی حمیداستیلی از سرپرستی تیم ملی، گفت: هیچ تغییری انجام نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز