خبرگزاری کار ایران

پرکاس: امیدوارم دانش و تجربه بین‌المللی‌ام به فوتبال ایران منتقل شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۶۱۳

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان درباره برتری شاگردانش مقابل تیم هوادار تهران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رضا پرکاس، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از برتری یک بر صفر شاگردانش در مصاف با هوادار در نشست خبری گفت: این برد را به شهر و مردم آبادان تقدیم می‌کنم و همینطور به هواداران صنعت نفت در سراسر جهان. به بازیکنانم خسته نباشید و به مدیریت پالایشگاه و باشگاه تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: اگر به دید فنی به بازی تیم‌مان نگاه کنیم، اگر تیمی چندین موقعیت ایجاد کند نشان می‌دهد فوتبال رو به جلویی بازی می‌کند. در نیمه اول 2،3 موقعیت گلزنی داشتیم اما توپ را زیاد به گردش در نیاوردیم و سعی کردیم با کمترین ضربه بازی کنیم. از بازیکنانم خواسته بودم به بازی سرعت دهند. می‌خواستیم با کمترین ضربه به دروازه حریف نزدیک شویم. تعویض‌هایی انجام دادیم و هماهنگی ما بیشتر شد.

سرمربی صنعت نفت درباره تیم حریف گفت: حریف درگیرانه بازی می‌کرد و باعث شد بازیکنان زیاد با داور صحبت کنند ولی صحبت خاصی نبود که بگوییم بازیکنان به داور پرخاشگری می‌کنند. بازی در نیمه دوم برای ما روان‌تر شد و سعی کردیم با ضربات بیشتری به دروازه حریف نزدیک شویم و بازی بهتری را در نیمه دوم شاهد بودیم.

پرکاس درخصوص اتفاقات بازی اضافه کرد: حریف از انتهای زمین می‌خواست شروع به بازی کند و ما با پرس زیاد اجازه بازیسازی به آن‌ها ندادیم. این موضوع برنامه ما از ابتدا بود که بازیکنان هم به نحو خوبی انجام دادند. این 3 امتیاز برای ما از چند جهت بسیار حائز اهمیت بود. هفته قبل بازی را واگذار کرده بودیم، موضوع بعدی جایگاه ما در جدول بود و با این 3 امتیاز حداقل در جدول 4،5 رتبه بالاتر رفتیم و باعث می‌شود با انگیزه بیشتری به بازی بعدی‌مان می‌رویم که خیلی برای ما اهمیت دارد تا با دست پر به آبادان برگردیم.

پرکاس در پاسخ به این سوال که آیا شرایط نفت نسبت به گذشته تغییر داشته یا خیر، گفت: هر وقت پیشنهادی باشد ارجحیت با آبادان است. قطعا فوتبال آبادان بهتر و تغییرات خیلی زیادی در مدیریت ایجاد شده است. ورزش ایران به لحاظ زیرساخت‌های عمومی مشکل دارد و این موضوع فقط مربوط به آبادان نمی‌شود. دیدگاه‌ها نسبت به قبل متفاوت‌تر شده است. امیدوارم دانش و تجربه بین‌المللی‌ام به فوتبال ایران منتقل شود و آبادان در راس آن قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز