خبرگزاری کار ایران

پرکاس: می توانستیم با پیروزی خانگی در بالای جدول حضور داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۸۹۳

پرکاس سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: برد خانگی می توانست ما را به بالای جدول برساند.

به گزارش ایلنا، از سری رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر تیم‌های صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک از ساعت 20:30 دقیقه امشب در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم اراک به پایان رسید.

رضا پرکاس در خصوص شکست برابر آلومینیوم اظهار داشت: متاسفانه بازی را واگذار کردیم این بازی برای ما خیلی مهم بود، چرا که می توانستیم با توجه به نتایج هفته دوم صعود خوبی را داشته باشیم. همچنین می توانستیم امتیاز  خانگی را کسب کنیم و شرایط خوبی را داشته باشیم. همچنین می توانستیم امتیاز  خانگی را کسب کنیم و شرایط خوبی را داشته باشیم.

وی افزود: من به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم اما از بازیکنانم به دلیل اینکه نتوانستند تاکتیک هایی را که گفته بودیم را پیاده کنند ناراضی هستم و عملکرد ضعیفی را برای تیم ما به همراه داشت. در  نیمه دوم تغییراتی که انجام دادیم کاملا مشخص بود که نمی‌خواستیم بازی را به تساوی بکشانیم و به تساوی راضی نبودیم. در نیمه دوم هدفمند کار کردیم و باید بازیکنانم بدانند که اما و اگر نتیجه را تغییر نمی‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره نحوه بازی این تیم عنوان کرد: در این بازی محتاط نبودیم و تنها بازیکنان نتوانستند با جدیت تمام بازی کنند. بازیکنان من در بخشی از بازی اصلا خوب بازی نکردند و منجر شد تا گل اول را دریافت کنیم. عقب نشستن بازیکنانم یکی از دلایلی بود که ما شکست خوردیم. ما نیمه اول را خیلی بد بازی کردیم و بازیکنان نتوانستند نکاتی را که گفته بودم را اجرا کنند.

پرکاس در خصوص آخرین وضعیت بیت سعید گفت: کادر پزشکی جزئی از کادر فنی است و وقتی کادر فنی می گوید نباید کل فصل را فدای یک بازی کنیم باید به حرف کادر پزشکی گوش کنیم تا بیت سعید بهبود یابد و به آمادگی لازم برسد. نقاط ضعف تیم را بررسی خواهیم کرد تا در آینده بتوانیم بهتر بازی کنیم و عملکرد خوبی را داشته باشیم. ما این باخت را فراموش خواهیم کرد و از این بازی درس خواهیم گرفت.

وی خاطر نشان کرد: بازیکنان مصدوم و خارجی ما اضافه شوند به ترکیب خوب می شویم و می توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. تنها نیاز به زمان داریم تا بتوانیم به اوج خود برسیم. اضافه شدن بازیکنان خارجی خط حمله ما را قوی تر می کند و در ادامه نتایج بهتری را هم کسب می کنیم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز