خبرگزاری کار ایران

پرکاس: هر بازی سیستم متفاوتی داریم/ 2 بازیکن را از لیست خارج کردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۶۷۷

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره خروج 2 بازیکن از لیستش معتقد است، در فوتبال تا آخرین لحظه امکان تغییرات وجود دارد و بر اساس بازی‌های دوستانه، شرایط بازیکنان و نیاز تاکتیکی تیمش این تغییرات صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، رضا پرکاس در نشست خبری پیش از بازی صنعت نفت آبادان مقابل آلومینیوم اراک در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به نتایجی که در هفته اول گرفتیم، خودمان را آماده می‌کنیم این روند روبه رشد و پیشرفت را ادامه بدهیم. در ابتدای فصل خیلی برای تیم‌ها مهم است که بتوانند حداکثر امتیازات را جذب کنند چون به مرور زمان تیم‌ها از هم شناخت پیدا می‌کنند و ما هم مستثنی از این قضیه نیستیم. 

وی درباره مصدومان تیمش گفت: بازیکن مصدومی که به طور حتم به این بازی نمی‌رسد حسن بیت سعید است. به هر جهت در بازی دوستانه‌ای که داشتیم مشکلی برای دستش پیش آمد و آنطور که پزشکان به ما اعلام کردند احتمالاً از هفته بعد بتواند تمریناتش را شروع کند. بقیه بازیکنان در اختیار کادرفنی هستند. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به آخرین وضعیت بازیکنان خارجی تصریح کرد: یکی از بازیکنان خارجی در ایران است. کارهای اداری از جمله ویزای کاری او مشغول انجام است. به ما اعلام آمادگی کردند، کارهای ایفمارک و بقیه کارها که باید انجام شود، صورت گرفته هر لحظه که صدور ویزای کاری‌اش صادر شود، کارت بازی‌اش هم مشکلی ندارد. این مهاجم که تاجیکستانی است قطعاً به این بازی نخواهد رسید. مهاجم دیگرمان هم از آمریکای جنوبی است که کارهایش مشغول انجام است و فقط مشکل ویزای کاری دارد. پروسه صدور ویزای کاری یک مقدار از دست باشگاه خارج است. باشگاه کار و تلاشش را کرده، فقط یک مقدار به تعطیلات ماه محرم همزمان شد که باعث شد کار طول بکشد و خلا ایجاد شود. از فدراسیون به وزارت ورزش، از وزارت ورزش به وزارت‌خارجه. نماینده ما در تهران قطعاً خیلی پیگیر هستند. احتمالاً مهاجم اهل آمریکای جنوبی ما به بازی سوم و چهارم می‌رسد. 

وی درباره بازیکنانی که از لیست تیم خارج کرد، گفت: ما دو بازیکن را از لیست خارج کردیم. یوسف وکیا فردا روی نیمکت می‌نشیند بنابراین 3 بازیکن از لیست خارج نشده است! اما ما باید بدانیم در فوتبال تا لحظه آخر امکان تغییر وجود دارد. خیلی از تیم‌ها که زودتر از ما یارگیری کردند و دست‌شان باز بوده است، از قبل هم بازیکنای خودشان راداشتند شاهد تغییرات بودند، ما هم مستثنی نیستیم. حتی یکی از تیم‌های بزرگ باشگاه‌های ایران 5 بازیکن خوب خود را در لیست مازاد قرار داده است. تفکر مربی می‌تواند تغییر کند. به هر حال بازی‌های دوستانه می‌تواند مشخص کند فلان بازیکن به درد ادامه کار نمی‌خورد یا دچار مصدومیت بوده است. با این حال سعی کردیم کمترین تغییرات را داشته باشیم. اگر تغییراتی داریم در جهت بهبود و پیشرفت تیم است.

پرکاس با اشاره به اعتقادش درباره آنالیز بازی‌ها تصریح کرد: به نظر من در آنالیز فوتبال بازی قبل خیلی نمیتواند تاثیرگذار باشد. ما در آنالیز دو موضوع را باید مدنظر داشته باشیم. یکی خصوصیات بازیکن است مثلا شریفات خصوصیاتش این است، پورحمیدی یا قائد رحمتی چه خصوصیاتی دارند. بعد ما می‌آییم می گوییم تفکرات کادرفنی چیست؟ چگونه در طول بازی تغییر تاکتیکی‌ می‌دهند. چون اگر بخواهید روی آنالیز بازی قبل متکی باشید، به یکباره کادرفنی 7 بازیکن را تغییر بدهد، دستپاچه می‌شوید. هر چند بازی‌ها را 3 بار و به صورت دست جمعی تماشا می‌کنیم. با توجه به متُد و  آنالیزی که آنالیزور ما دارد کار را پیش می‌بریم و آن وقت تصمیم می‌گیریم با چه سیستم و نگرش، شعاع حرکتی بازی را شروع کنند. قطعا این کار را کردیم و امیدواریم از نکاتی که به بازیکنان گفتیم و از آنها انتظار داریم در طول بازی به نحو احسنت انجام بدهند.

وی درباره  قطعاً اگر خاطرتان باشد همکارانتان بعد از بازی با فولاد انجام دادند، سیستم، نوع نگرش و فلسفه کاری تیم ما نسبت به هر حریفی تغییر خواهد کرد. فولاد تیم خیلی خوبی بود، فصل گذشته در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده و تقریبا 3 سال است که کادرفنی آنها ثبات دارد. اگر فولاد تغییرات زیادی داشته و 10 بازیکن جذب کرده است. 10 بازیکن خوب را جذب کرد. سیستمی که انتخاب کردیم با توجه به نفرات‌مان خیلی هوشمندانه بود. قطعاً فردا دوست داریم 3 امتیاز را بگیریم. لازمه کسب 3 امتیاز، ارائه بازی تهاجمی‌تر است. بازی تهاجمی به این معنا نیست که بسیار گل بزنید. به این معناست که بسیار فشرده، با دوندگی و پرس بالا، موقعیت گلزنی ایجاد خواهد شد و با یک یا تعداد بیشتر پیروز خواهیم شد. بازیکنان هم با تلاش و کوشش بیشتر اگر بتوانند خواسته‌های ما را انجام بدهند نتیجه لازم کسب می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز