خبرگزاری کار ایران

پرکاس: عضو کادرفنی فولاد توهین کرد/ در ادامه بسته بازی نخواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۶۲۷

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان می‌گوید از دست داور عصبانی نشده است بلکه به خاطر توهین عضو کادرفنی فولاد درخواست داشته که داور به او کارت نشان بدهد.

به گزارش ایلنا، رضا پرکاس در نشست خبری بعد از بازی صنعت نفت آبادان مقابل فولاد خوزستان در هفته اول فصل بیست و دوم لیگ برتر، اظهار داشت: می‌دانم خبرنگاران روز پرتلاشی داشتند و دیر وقت هم هست. اگر بخواهیم درباره بازی صحبت کنیم بازی چیزی که می خواستیم و اهدافی که می خواستیم رسیدیم.  در بازی به اهدافی که می‌خواستیم رسیدیم. برای ما بستن فضا و گرفتن فرصت ارسال‌ها از حریف برای ما مهم بود. هرچند ارسالی شد، اما با کیفیت نبود.

وی گفت: در نیمه اول یکی دو موقعیت داشتیم، اما باید این تصور را کنید که میهمان هستیم. ما باید راه های حمله حریف را می‌بستیم اما نه با دفاع مطلق. با توجه به بضاعتی که داشتیم کار کردیم، اما دفاع مطلق نکردیم.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه هاشمی نسب ظاهرا جواب خسته نباشید شما را نداده است، گفت: به هرحال او مختار است. وظیفه من است که به عنوان یک مربی وقتی بازی تمام می‌شود با هر نتیجه‌ای که شد به داور و تیم حریف خسته نباشید بگویم.

پرکاس در مورد اینکه نفت آبادان در خانه با شکل متفاوتی بازی خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: قطعا همینطور است. همانطور که حریفان متفاوت هستند، نحوه بازی ما هم متفاوت خواهد شد.برای هفته دیگر یکی دو بازیکن به ما اضافه می‌شوند. ما تیمی نیستیم که بخواهیم بسته بازی کنیم. قبول کنید که برای هر شرایطی و هر بازی بهترین تاکتیک را اتخاذ کنیم. مقابل فولاد با تک مهاجم بازی کردیم و شاید در دیدار بعدی با دو مهاجم بازی کنیم. 

وی درباره جذب بازیکنان خارجی گفت: برای بازیکنان خارجی بلیط تهیه شده است و پیگیری میکنیم هر چه سریع‌تر در آبادان حاضر شوند. بازیکن خارجی ما اهل اروگوئه است و در تیمش بازیکن فعالی است و حتی پاس گل تیمش را داد. چون آماده است بلافاصله می تواند در ترکیب تیم قرار بگیرد یعنی احتیاج به بدنسازی ندارد. فقط نیازمند هماهنگی با بازیکنان دیگر است. بازیکنی که در آن سطح بالا بازی کرده است، هماهنگی‌اش با دیگر بازیکنان بسیار ساده است، چون ما خیلی روان شعاع حرکتی کلیه بازیکنان‌مان را توضیح می‌دهیم به همین دلیل فکر نمی‌کنیم بازیکن‌مان خیلی به مشکل بخورد.

وی افزود: دومین بازیکن هم از کشور تاجیسکتان قرار است به تیم اضافه شود و منتظر او هستیم. که او بیاید به روند تهاجمی تیم ما کمک می‌کند. قطعاً ما در بازی‌های آینده حالت تهاجمی‌تر پیدا خواهیم کرد. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: من عصبانی نسبت به داور عصبانی نشدم. یکی از اعضای نیمکت حریف توهین کرد که توهین در داوری کارت دارد. تیم داوری بسیار عالی عمل کرد و کارش را خوب انجام داد. من به نوبه خودم می‌گویم بعد از سوت پایان بازی هیچ نظری درباره داور نمی‌دهم. چون بازی تمام شده و خودم در آلمان داور بودم. داور تمام سعی خودش را می‌کند بهترین قضاوتش را داشته باشد. ما مربیان هم باید نسبت به داوران کمک کنیم چه درباخت، چه در برد، چه در تساوی. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز