خبرگزاری کار ایران

پاسخ باشگاه مس به اتهام جادوگری/ هر مربی در چمن قدم بزند جادوگر است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۰۵۹

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال مس کرمان در خصوص شائبه جادوگری سرمربی این تیم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال مس کرمان در هفته دوم لیگ برتر به مصاف پیکان رفت و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. بعد از این بازی تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که فرزاد حسین خانی سرمربی مس دور زمین می چرخد و او را متهم به جادوگری کرد. 

در همین رابطه سعید قرایی مدیر رسانه مس کرمان اظهار داشت: آقای حسین‌خانی قبل از هر مسابقه‌ای عادت دارد کیفیت زمین را بررسی کند. چرا که در ایران شرایط زمین‌ها خیلی متفاوت است. برای اولین بار هم نیست که ایشان دور زمین می چرخد. فصل گذشته در بازی‌های پارس جنوبی و چند مسابقه دیگر هم این ویدیو منتشر شد. فصل گذشته هم عده ای این ادعاها را پس از شکست مطرح کردند.

وی افزود: آقای ساپینتو هم قبل بازی ملوان در زمین حضور پیدا کردند،‌ آیا این دلیلی است که بگویم او دنبال جادوگری است؟ این چه روشی است که بدون مدرک مستند هر فردی به خود اجازه اتهام زنی می‌دهد؟ ما معتقدیم در فوتبال ایران جادوگری است اما اینکه افرادی که در این احوالات به سر می برند دارای اقلام مشکوکی مثل مایعات، پودر و... هستند. آقای حسین خانی صرفاً از نگاه فنی اطراف زمین را چک کرده است که یک کار مرسوم و فنی است. 

مدیر رسانه مس کرمان تصریح کرد: بعد از پیروزی مقابل پیکان، از بازیکنان خواسته شد مصاحبه نکنند تا در آستانه بازی استقلال آرامش و انسجام تیمی حفظ شود. عملکرد تیم ما به گونه ای بود آقای حسینی در نشست خبری به غرور بازیکنان پیکان و دست کم گرفتن حریف اشاره کرد. فیلم مسابقه موجود است و همه چیز مشهود است. البته ما فکر می‌کنیم که بعضی افراد قصد دارند با حاشیه سازی برای ما برای افرادی که واقعاً‌ درگیر جادوگری هستند، حاشیه امن ایجاد کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز