خبرگزاری کار ایران

حسین‌خانی: تغییرات همیشه زمان‌بر است/ حواشی؟ تمرکز ما روی فوتبال است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۶۸۶

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان معتقد است تمام تمرکز اعضای تیم فوتبال مس کرمان روی مسائل ورزشی است و حاشیه‌ای نمی‌بیند.

به گزارش ایلنا، فرزاد حسین‌خانی در نشست خبری پیش از بازی مس کرمان مقابل پیکان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: فردا اولین بازی خانگی خودمان را در فصل بیست و دوم لیگ برتر پیش‌رو داریم. تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم. بچه‌ها انگیزه‌های خاص خودشان را دارند. انتظار داریم در اولین دیدار به اهدافی که داریم برسیم و باعث خوشحالی برای ما است. 

وی افزود: چندین سال در لیگ یک بودیم و شرایط فراهم نبود که بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم. همگی باید دست به دست هم بدیم و ما با آگاهی کامل قبول مسئولیت کردیم. قطعاً هر چه جلوتر برویم به هماهنگی بیشتری می رسیم. در همه زمینه‌ها باشگاه، هواداران و ... یک مجموعه لیگ برتری باشیم. تغییرات زمان‌بر است ولی مطمئنم با کمک یکدیگر این کار را انجام بدهیم.

سرمربی مس کرمان در پاسخ به این سوال که حواشی پیرامون مدیریت باشگاه روی عملکرد فنی مس تاثیرگذار است، عنوان کرد: فقط در خصوص مسائل فنی تیم جوابگو هستم و ما حاشیه‌ای نمی‌بینیم. تمام فکر و ذکرمان در زمین چمن است. اگر هم حاشیه‌ای هست آنها که در بطن آن حاشیه هستند، جوابگو باشند. ما با قدرت کارمان را انجام می‌دهیم و بچه‌ها هم تمرکزشان روی فوتبال است.

حسین‌خانی درباره تقابل با مجتبی حسینی گفت: مجتبی حسینی یکی از مربیان جوان و در سطح لیگ برتر باسابقه است. قطعاً کار سختی فردا مقابل تیم او داریم. امیدواریم که نتیجه خوبی کسب کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز