خبرگزاری کار ایران

پاشازاده:باید قدردان زحمات او باشیم/ جای اسکوچیچ بودم از تیم ملی می‌رفتم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۹۲۶

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت، با اتفاقاتی که برای سرمربی کروات تیم ملی افتاده است، اگر جای او بود از این تیم می‌رفت.

مهدی پاشازاده پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با ایلنا درباره ابقای دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: اتفاقاتی که برای اسکوچیچ افتاد، خیلی بد بود. تجربه نشان داده که در خیلی از جاها، کمیته فنی خروجی نداشته است.

وی در مورد رد صلاحیت اسکوچیچ توسط اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال تصریح کرد:  با این کار وجهه اسکوچیچ خراب شد. وضعیت بازیکنان تیم ملی را می‌بینیم که دودستگی شده است. اگر جای اسکوچیچ بودم، خودم می‌رفتم. ما با این وضعیت به جایی نمی‌رسیم.

پاشازاده افزود:  اسکوچیچ در شرایطی هدایت تیم ملی را پذیرفت که کسی مسئولیت قبول نمی‌کرد. ما باید قدردان زحمات او باشیم که نتایج خوبی گرفت، ما باید از الان برنامه‌ریزی درستی داشته و به این نکته توجه داشته باشیم که چه اسکوچیچ باشد و چه نباشد، برنامه‌مان چیست.

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط استقلال نیز خاطر نشان کرد: ساپینتو نیاز دارد تا با گذشت زمان خود را با تیم و شرایط کشور وفق دهد و ترکیب را تمام و کمال بشناسد. او احتمالا با سیستمی متفاوت نسبت به فصل گذشته به میدان می‌رود و به همین دلیل باید به او زمان داد. مهم‌ترین آرزوی من برای فصل جدید مشاهده نمایش‌هایی تماشایی برای هواداران است که با قهرمانی توام شود.

وی درباره اینکه کدام تیمها شانس قهرمانی دارند گفت: استقلال خودش مدعی است و شانس اصلی قهرمانی به شمار می‌رود. پرسپولیس و سپاهان هم مثل همیشه شانس‌های اصلی هستند. فولاد هم می‌تواند در میان مدعیان جای بگیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز