خبرگزاری کار ایران

نحوه برخورد با اسکوچیچ درست نبود

امیرابادی: اولویت استقلال هم ابتدا تمدید قراردادهای بازیکنان بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۰۷۴

پیشکسوت استقلال می‌گوید حضور چند مهاجم تاپ و ستاره در یک مقطع، زیاد هم عجیب و غریب نیست.

به گزارش ایلنا، مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال می‌گوید باید بعد از برگزاری چند هفته از مسابقات لیگ برتر درمورد عملکرد سرمربی و بازیکنان تیم نظر داد.

نقل و انتقالات باشگاه را چطور ارزیابی کردید؟

استقلال فصل قبل قهرمان لیگ برتر شد و بالطبع اولویت باشگاه هم ابتدا تمدید قراردادهای بازیکنان بود. یک سری از نفرات تازه وارد هم که در حد نیاز به تیم اضافه شدند. همچنین سرمربی تیم هم درخواست جذب چند بازیکن را دارد که به طور حتم باشگاه نفرات مورد نظر ساپینتو را به خدمت خواهد گرفت.

به جذب بازیکنان زیاد در خط حمله انتقاد می شود؟

حضور چند مهاجم تاپ و ستاره در یک مقطع، زیاد هم عجیب و غریب نیست. باید دید که سرمربی تیم این مهاجمان را در چه پست‌هایی استفاده خواهد کرد و مدیریت این بازیکنان در اختیار سرمربی است.

به آینده استقلال امیدوار هستید؟

باید اجازه بدهیم مسابقات لیگ برتر آغاز شود و اصلاً به پیش‌گویی نپردازیم. باید تمرینات انجام شود، تفکرات سرمربی در تیم پیاده شود، تیم‌ها چند بازی را در مسابقات رسمی انجام دهند سپس در مورد نحوه بازی کردن تیم اظهار نظر داشته باشیم. از حالا که چند هفته به آغاز لیگ برتر فرصت مانده است نباید در مورد مباحث فنی و تاکتیکی مختلف تیم‌ها به طور ۱۰۰ درصد کارشناسی و صحبت کنیم و خیلی زود است.

حضور مربیان خارجی چقدر در لیگ امسال تاثیرگذار خواهد بود؟

حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران به مسابقات اعتبار می‌دهد و باعث بالا رفتن کیفیت بازی‌ها می‌شود. مطمئناً امسال لیگ بسیار قوی‌تری نسبت به سال‌های قبل خواهیم داشت و این مربی‌ها تاثیر مثبت خودشان را روی مسابقات خواهند گذاشت، چون آن‌ها می‌توانند چیزی به لیگ فوتبال ایران اضافه کنند. البته شاید آن‌ها رفتار و عکس‌العمل‌های بدتری نسبت به مربیان ایرانی داشته باشند.

نظر شما درباره ابقای دراگان اسکوچیچ چیست؟

در مورد نحوه برخورد با یک انسان که برای یک تیم زحمت کشیده بود و تیم ملی را به جام جهانی رسانده بود، اصلاً کار درستی صورت نگرفت. اسکوچیچ دلش با این تیم بود که در رقابت‌های جام جهانی هدایت بازیکنانش را بر عهده بگیرد. اگر هم قرار باشد جایگزینی هم برای او بیاورند فقط باید مربی داخلی باشد.

می‌گویند اختلافات در تیم ملی در آینده به نتایج ضربه می‌زند؟

در خانواده همیشه درگیری و اختلاف وجود دارد، اما باید بزرگتر خانواده این اختلافات را حل کند که متأسفانه بزرگی در فدراسیون فوتبال و تیم ملی وجود ندارد تا به این حاشیه‌ها پایان بدهد. امیدوارم این حواشی و اختلافات در آستانه جام جهانی هر چه زودتر مدیریت و برطرف شود تا تیم ملی آسیب نبیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز