خبرگزاری کار ایران

پابلو زابالتا: رحیم استرلینگ اسطوره منچسترسیتی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۷۵۸

بازیکن سابق منچسترسیتی می‌گوید لقب اسطوره برای هافبک انگلیسی تیم چلسی، مناسب نیست.

به گزارش ایلنا، پابلو زابالتا، مدافع سابق منچسترسیتی مدعی شده که رحیم استرلینگ "کار بزرگی" برای باشگاه انجام داده اما نمی‌تواند یک اسطوره در نظر گرفته شود.

استرلینگ قبل از انتقال تابستانی خود به چلسی، در هفت فصل به عنوان بازیکن سیتی، چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر و چندین جام داخلی دیگر را به دست آورد. او همچنین در 339 بازی 131 بار گلزنی کرد، از جمله 31 گل در تمام رقابت‌ها در طول فصل 2019/20.

علیرغم این موفقیت، زابالتا پیشنهاد کرد که او یک اسطوره نیست. در عوض، بازیکن آرژانتینی به بازیکنان دیگری اشاره کرد که مدت بیشتری در منچسترسیتی بودند.

زابالتا در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکن در شرق منچستر شایستگی در خاطر ماندن به عنوان اسطوره را دارد، به اسکای اسپورت گفت: "من فکر می‌کنم کلمه "اسطوره" در فوتبال کمی بیش از حد استفاده شده است. او کار بزرگی برای باشگاه انجام داده است. او در سن بسیار پایین آمد و کاملاً درخشان بود. وقتی می‌گویم اسطوره، برای من، [سرجیو] آگوئرو، [دیوید] سیلوا، [وینسنت] کمپانی، آن‌ها و یک سطح متفاوت وجود دارد. به همین دلیل است که آنها مجسمه هایی در خارج از ورزشگاه دارند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز