خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد چلسی به منچسترسیتی برای جذب استرلینگ

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۳۲۵

ملی پوش انگلیسی یکی از اهداف هجومی برای باشگاه لندنی است.

به گزارش ایلنا، نشریه GOAL می‌گوید چلسی پس از تماس با منچسترسیتی برای جذب رحیم استرلینگ برای جذب این مهاجم آماده می‌شود.

گفته می‌شود که توماس توخل می‌خواهد ملی‌پوش انگلیسی را جانشین روملو لوکاکو کند، بازیکنی که می‌خواهد به صورت قرضی به اینتر ملحق شود و همچنین در مورد آینده حکیم زیاش و کریستین پولیشیچ تردید وجود دارد.

هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای این بازیکن 27 ساله که 12 ماه از قرارداد فعلی اش با منچسترسیتی باقی مانده ارائه نشده است. این ملی پوش انگلیسی هنوز علناً نگفته است که آیا تمایلی به انتقال دارد یا خیر، اگرچه به نظر می رسد که او پس از نادیده گرفتن سفارش سیتی، زمان بیشتری برای بازی می خواهد.

استرلینگ در فصل گذشته بیش از هر مهاجم سیتی دقایق بیشتری را به عنوان مهاجم بازی کرد اما با آمدن ارلینگ هالند، رقابت‌ها افزایش می‌یابد، اگرچه ژسوس به زودی انتقال خود را به توپچی‌ها تکمیل خواهد کرد.

او در چند بازی بزرگ فصل گذشته از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد، از جمله هر دو بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید و پیروزی در روز آخر برابر استون ویلا.

استرلینگ در گذشته تمایل خود را برای بازی در خارج از کشور در مقطعی از دوران حرفه ای خود آشکار کرده بود و رئال مادرید و بارسلونا قبلاً به او علاقه نشان داده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز