خبرگزاری کار ایران

درستکار: دبیر زیر این فشارها بستری شد/ رییس فدراسیون جلسه داشت و کمیته ملی المپیک نیامد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۷۴۹

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشور گفت: دبیر برای المپیک وزن زیادی کم کرد و زیر سرم رفت. با قرعه سختی که داشت آنقدر مشتاق مدال المپیک بود با اقتدار طلا گرفت.

به گزارش ایلنا، پژمان درستکار در مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو، عنوان کرد: از کمیته ملی المپیک که کار ماندگاری برای قهرمانان انجام داده تشکر می‌کنم. می‌گویند قهرمان ۲ بار از دنیا می‌روند و خوشحالم چنین مسئولانی داریم که این کارها را انجام می‌دهند. 

وی درباره غیبت دبیر گفت: آقای دبیر امروز جلسه داشت و عذرخواهی کرد به همین دلیل من اینجا هستم. پیشینه آشنایی من و دبیر به سال ۶۸ برمی‌گردد. ۲ سال بعد مسابقات نوجوانان باهم ترکیه رفتیم و رقابت ما به رفاقت تبدیل شد. رقابت ما بچه‌های جنوب شهر یعنی رفاقت. 

وی با اشاره به طلای دبیر در المپیک سیدنی، تصریح کرد: در المپیک سیدنی که من هم کشتی گرفتم، دبیر به جز اینکه جسمش قهرمان شود، روحش قهرمان شد. قبل از کسب سهمیه المپیک یک روز صبح دلم شور می‌زد، آن زمان تلفن همراه نبود و من کارت تلفن تهیه کردم، با دبیر تماس گرفتم و گفت که جراحی کرده است.

وی افزود: او برای المپیک وزن زیادی کم کرد و زیر سرم رفت. با قرعه سختی که داشت آنقدر مشتاق مدال المپیک بود با اقتدار طلا گرفت. بعد از ۳۰ سال افتخار می‌کنم با شخصی صادق و درست دوست هستم و امیدوارم در راهی که با خدا معامله کرده باعث بالا رفتن پرچم ایران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز