خبرگزاری کار ایران

عجایب فدراسیون کشتی؛ از قهر مربی تا حذف عجیب 2 ملی‌پوش

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۳۷۶

حواشی اخیر فدراسیون کشتی، عملکرد علیرضا دبیر را زیر ذره‌بین برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران برای برگزاری مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا راهی قزقیزستان شده است.

وزن کشی 3 وزن نخست این مسابقات در حالی صبح امروز برگزار شد که محمدمهدی ممیوند در وزن 65 کیلوگرم و رضا سلیمانیان در وزن 80 کیلوگرم با توجه به 200 و 300 گرم اضافه وزن، از جدول مسابقات کنار گذاشته شدند و یونس شفیعی نماینده وزن 71 کیلوگرم کشورمان تنها نماینده ایران در روز نخست این رقابت ها خواهد بود.

بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، دلیل سر وزن نرسیدن نمایندگان کشورمان، تصور کادر فنی بر اساس برنامه ی مسابقات تیم کشتی فرنگی بوده است و پس از اطلاع از برنامه ی مسابقات، کشتی گیران کشورمان در اوزان 65 و 80 کیلوگرم با توجه به زمان کمی که در اختیار داشتند، سر وزن نرسیدند.

حال پرسش اینجاست بعد از 5 مرتبه برگزاری اردو چگونه کشتی گیر بر سر وزن ایده‌آل نرسیده و مربی ملی در این سطح چطور آگاهی نداشته که باید برنامه را از مسئول مسابقات بگیرد نه با تصورات خود کار را پیش ببرد؟ آیا تصور اشتباه مسئولان تیم به ملی امکان تغییر مسیر دو ملی پوش کشتی کشور را ندارد؟

پیش از این هم محمد بنا چند روزی با حالت قهر در اردوهای تیم ملی حاضر نشد و در نهایت راضی به بازگشت شد.

پر بیراه نیست در فدراسیونی که بیشتر از کشتی درگیر مسائل شعاری است، چنین حواشی بروز کند. این در حالی است که گمانه‌زنی‌هایی از حضور کاندیداتوری احتمالی علیرضا دبیر در انتخابات کمیته ملی المپیک شنیده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز