خبرگزاری کار ایران

داوودی: انحلال ذوب‌آهن به ضرر ورزشکاران است/ تغییر پستم جواب داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۱۳۵

کاپیتان تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: امسال با توجه به مشکلاتی که اول فصل پیش آمد، به تشخیص خانم شهبازی تغییر پست دادم. به دفاع وسط بازی کردم که خداراشکر تونستم عملکرد قابل قبولی داشته باشم.

مینا داوودی در گفتگو با ایلنا، پیرامون فصل گذشته لیگ برتر بانوان ایران اظهار داشت: از لحاظ فنی فصل خوبی بود. لیگ نسبت به فصل قبل پیشرفت چشمگیری داشت.

وی با اشاره به تغییر پستش  عنوان کرد: امسال با توجه به مشکلاتی که اول فصل پیش آمد، به تشخیص خانم شهبازی تغییر پست دادم. به دفاع وسط بازی کردم که خداراشکر تونستم عملکرد قابل قبولی داشته باشم.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در خصوص نتایج تیمش در فصل گذشته گفت: حقیقتاً از جایگاه تیم‌مان در لیگ فصل گذشته راضی نیستم. ما یکسری امتیاز‌ها را به راحتی از دست دادیم و می‌توانستیم جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم.

داوودی درباره اینکه چند بار چند بار به اردوی تیم ملی دعوت شد اما در لیست نفرات اعزامی به جام ملت‌های بانوان آسیا حضور نداشت، گفت: سال گذشته به تشخیص خانم ایراندست چند مرتبه به اردوی تیم ملی دعوت شدم و در چند اردو هم حضور داشتم اما به دلیل عملی که قبل از فصل داشتم شرایط بدنی مطلوبی نداشتم و نتوانستم جزو نفرات اعزامی باشم. بعد از جام ملت‌ها اردویی برگزار نشد تا پایان لیگ که دوباره توسط خانم ایراندوست به تیم ملی دعوت شدم اما خانم آزمون که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدند، نفرات دیگری را انتخاب کردند.

وی در پاسخ به اینکه آیا تمایل به لژیونر شدن دارد، عنوان کرد: اگر شرایطش فراهم شود، حتما. چون فوتبال بانوان اکثرا مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن درباره شایعه انحلال تیم‌های مختلف ورزشی باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: بله، متاسفانه بنده هم این خبر را شنیدم. این که باشگاهی از تیمداری انصراف دهد به ضرر همه ورزشکاران از جمله بانوان است. البته بعضی مسولان باشگاه در حال تلاش هستند تا جلوی این اتفاق گرفته شود، امیدوارم که موفق باشند.

داوودی درباره ملبغ قراردادها در فوتبال بانوان و مقایسته با آن فوتبال آقایان عنوان کرد: قرارداد فوتبال آقایان با بانوان اصلاً قابل مقایسه نیست فصل گذشته پیشنهادات خیلی خوبی داشتم؛ اما باشگاه رضایت نداد. مبلغ پرداختی باشگاه اصلا راضی کننده نبود و تا الان۶۰درصد دریافتی داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز