خبرگزاری کار ایران

هشدار روی کین به منچستریونایتد درباره رونالدو

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۶۷۰

طبق گزارشات، رونالدو درخواست کرده در تابستان امسال در صورت دریافت پیشنهاد رضایت بخش، اجازه ترک یونایتد را به او بدهند.

به گزارش ایلنا، با انتشار گزارش‌های بیشتری مبنی بر خروج احتمالی برنده 5 توپ طلا در این تابستان، ترس در اطراف اولدترافورد افزایش می‌یابد. ناکامی یونایتد در راهیابی به لیگ قهرمانان فصل آینده همیشه به عنوان پتانسیل خروج رونالدو تلقی می شد و آخرین گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که می‌تواند، درست باشد.

یونایتد بر اینکه این بازیکن 37 ساله برای فروش نیست، قاطع است، اما اگر دو حرکت اخیر او چیزی را ثابت کند، این است که رونالدو مطمئناً کسی است که تصمیم می‌گیرد بماند یا برود. یونایتد نمی‌تواند بگوید که به اندازه کافی در این مورد هشدار نداده است.

بحث‌های زیادی در مورد اینکه خروج رونالدو چه تاثیری روی تیم خواهد داشت، وجود دارد اما نمی‌توان در مورد این که آن‌ها را در موقعیتی خطرناک قرار می‌دهد، شکی وجود داشته باشد. روی کین، اسطوره یونایتد، زمانی که توضیح داد چرا باشگاه باید این بازیکن ملی پوش پرتغالی را در تابستان حفظ کند، همین را گفت.

کین در ماه می به اسکای اسپورت گفت: "این یک راه حل کوتاه مدت برای هواداران، برای قیمت سهام بود اما او هنوز گل می‌زند. منچستریونایتد مشکلات بزرگتری نسبت به کریستیانو رونالدو دارد. فقط فکر می‌کنم با گل‌هایی که او به دست آورده، عملکردش، ضمانت‌هایی برای ماندن در باشگاه باید باشد اما منچستریونایتد باید بازیکنان را دور بزند، آنها باید مهاجمان دیگری را جذب کنند، باید برای مکان‌ها رقابت وجود داشته باشد. اگر بهترین گلزن، مردی که شما به او وابسته هستید، 37 سال سن دارد، مطمئنا خوب نیست، اما اگر از من بپرسند مطمئناً رونالدو را حفظ خواهم کرد. ممکن است صحبتی وجود داشته باشد که باید در مورد نحوه بازی کردن شما یا اینکه قرار نیست هفته به هفته بازی کنید مطرح شود اما چرا باید از شر بازیکنی خلاص شوید که این تعداد گل به ثمر می رساند؟ در این تصمیم منطقی وجود ندارد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز