خبرگزاری کار ایران

کریستیانو رونالدو و بدترین آمار دوران حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۷۴۷

کریستیانو رونالدو و منچستریونایتد از لیگ قهرمانان فصل آینده خارج خواهند شد و ممکن است حتی این برای آنها بدتر هم شود.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو با وجود اینکه با 24 گل در 37 بازی، بهترین گلزن منچستریونایتد در این فصل بود، کار آسانی نداشته و در آستانه پایان دادن یکی از بدترین فصل های خود است.

اما با وجود این، ستاره پرتغالی و منچستریونایتد فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را از دست می دهند و حتی می توانند از لیگ اروپا هم دور باشند، زیرا وستهام دو بازی در پیش دارد و شش امتیاز با شیاطین سرخ فاصله دارد.

آنها با 58 امتیاز در رده ششم لیگ برتر هستند و سه امتیاز کمتر از تاتنهام دارند، اما تیم لندنی سه بازی در پیش دارد و منچستر تنها باید به دیدار کریستال پالاس برود. بنابراین، برای بازی در لیگ اروپا باید آن بازی را ببرند و امیدوار باشند که شاگردان کونته حتی یک امتیاز هم نگیرند، چیزی که بسیار پیچیده به نظر می رسد!

کابوسی که هر روز به نظر می رسد پایانی ندارد

این چهارمین بار در تاریخ خود است که برایتون یونایتد را شکست می دهد، اولین بار با این اختلاف بزرگ برنده شده‌اند و این درحالی است که 6 دیدار اخیر همیشه با پیروزی برای شیاطین سرخ همراه بوده است که حالا برای بازی در لیگ اروپا به معجزه نیاز دارند.

کریستیانو هرگز لیگ قهرمانان را از دست نداده است

کریستیانو رونالدو از زمانی که اولین بازی خود را با باشگاه پرتغالی اسپورتینگ در فصل 03-2002 انجام داد، همیشه در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است. حتی در همان فصل اول به عنوان بازیکن تیم جوانان اسپورتینگ، یک بازی دور سوم مقدماتی را با شیرها برابر اینتر انجام داد، اگرچه آنها نتوانستند جواز صعود را کسب کنند و مجبور شدند در جام یوفا بازی کنند.

این بازیکن پرتغالی اکنون باید در مورد آینده خود تصمیم بگیرد، زیرا او هرگز قرار ملاقات خود را با بهترین رقابت اروپا، لیگ قهرمانان اروپا، از دست نداده بود. برای بازی در آن، او باید باشگاه انگلیسی را ترک کند و به دنبال افق های جدید باشد.

شایعات او را به پاری سن ژرمن سوق می دهد، اگرچه به گفته رسانه های انگلیسی، مانند تلگراف، ستاره پرتغالی به جدایی از لیگ برتر در فصل آینده فکر نمی کند.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز