خبرگزاری کار ایران

گودری: هدفم کمربند قهرمانی حرفه‌ای است / همیشه زیرپرچم ایران مبارزه می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۵۳۰

رضا گودری گفت: هدفم حضور در مسابقات MMA و کسب کمربند قهرمانی در یک سازمان مبارزاتی حرفه‌ای است.

به گزارش ایلنا، رضا گودری، نخستین رزمی کار ایرانی که سابقه شرکت در شش رشته هنرهای رزمی را در کارنامه خود دارد در نشست خبری خود با رسانه‌ها درباره فعالیت‌اش در سازمان"ونوم" گفت:  این سازمان ۱۲ عضو ایرانی دارد. از سال ۲۰۲۰ تا به حال عضو این سازمان هستم و مدال‌های زیادی در کاراته و جوجیتسو کسب کردم.  

گودری با اشاره به برنامه‌های پیش‌رو اینگونه توضیح داد: حدود سه الی چهار ماه دیگر در آمریکا مسابقه دارم و تمرین می‌کنم، اما همیشه زیرپرچم ایران مبارزه می‌کنم و رده بندی جهانی این رشته به نام ورزشکار ثبت می‌شود. در ۶ رشته رزمی می‌توانم مبارزه کنم که هر رشته حریفان خاص خود را دارد. من هر سال می‌توانم در چند رشته مبارزه کنم، اما امکان مبارزه در هر ۶ رشته به طور همزمان در سال برایم امکان‌پذیر نیست. 

وی در این زمینه ادامه داد: ورزش حرفه‌ای را با کاراته آزاد شروع کردم و ۲۰ سال فعالیت کردم، در سوپرلیگ کاراته و تیم ملی نیز عضویت داشتم. سال ۲۰۱۸ مجبور شدم کاراته را کنار بگذارم، چون هدفم مبارزه در مسابقات MMA  و یا همان هنر‌های رزمی ترکیبی بود.

گودری درخصوص علت فاصله گرفتن از رشته کاراته بیان داشت: کاراته فاصله زیادی با MMA دارد، به همین علت باید رشته‌های موی تای، بوکس، جوجیتسو و کشتی را یاد می‌گرفتم. به همین دلیل از کاراته جدا شدم اما در این مدت‌ هم بخاطر کرونا برنامه هایم به تاخیر افتاد. 

این فایتر ایرانی درمورد میزان قرارداد خود با "ونوم" گفت: قراردادم با سازمان ونوم سه ماه دیگر به پایان می‌رسد، هدفم حضور در مسابقات MMA و کسب کمربند قهرمانی در یک سازمان مبارزاتی حرفه‌ای است. در یک کمپ تمرینی حضور دارم تا قرارداد رسمی با یک سازمان معتبر امضا کنم، چون رزمی کاران حرفه‌ای نمی‌توانند به صورت مستقیم با این سازمان‌ها قرارداد امضا کنند. 

گودری با اشاره به مسیر سخت طی شده در این سالها گفت: برای فراگیری رشته‌های رزمی و تکمیل آموزش‌ها راهی شرق آسیا شدم، ایرانی‌ها مبارزان خوب و معتبری در سازمان‌های بین المللی دارند که در سازمان ونوم هم عضویت دارند. مدیران این سازمان مسلمان هستند و اکثر رزمی کاران مسلمان هم در عضویت این سازمان هستند. 

رزمی کار ایرانی در ادامه خاطر نشان کرد: هر زمان که از من خواستند به ایران برگشتم و با اجازه شورای برون مرزی و طی مراحل اداری راهی مسابقات شدم. در حال حاضر هم نگاهم برای آینده به ایران است، یعنی بعد از بازنشستگی به ایران خواهم آمد و فعالیتم را در کشورم ادامه خواهم داد. "ونوم" در مجموع در دنیا فقط چهار کمپ دارد ایران هم پتانسیل راه‌اندازی پنجمین کمپ را دارد ولی متاسفانه تحریم‌ها مانع این کار شده است.  

گودری در پایان با اشاره به راه اندازی رشته MMA در ایران نیز گفت: هنر‌های رزمی ترکیبی در ایران رشته‌ای نوپا است و راه اندازی آن در کشور اتفاق خوبی بود، اما منطقی نیست، برای مبارزه در آن چند پله به عقب برگردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز