خبرگزاری کار ایران

گودری: راه موفقیت تنها ۳ چیز است؛ تمرین، تمرین و تمرین

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۲۸۰

رضا گودری قهرمان کاراته گفت: روا نیست من که با جان و دل پرچم کشورم را در بالاترین رویدادهای رزمی جهان بالابردم، اینطور از طرف اطرافیان سرزنش شوم.

به گزارش ایلنا، رضا گودری مبارز ترکیبی دسته‌های نیمه‌سنگین و میان وزن ونوم که بیشتر در نشریات برجسته خارجی به عنوان تنها ایرانی عنوان‌دار در کاراته، موای‌تای و جوجیتسو نامبرده شده‌بود در مورد حسادت‌ها و بدبینی‌های اطرافیانش اینطور درد و دل کرد:

من برای رسیدن به هدفم خیلی چیزها از جمله سال‌ها دوری از وطن را فدا کردم. بنا به توصیه مربیم حمید سطانی، تمرین، تمرین و تمرین را سرمشق خودم قرار‌دادم. در طول ۶ سال گذشته که در تایلند زندگی می‌کنم تنها توانستم ۲ بار به ایران بیایم. بار نخست به خاطر مسابقات بین‌المللی کاراته در ایران و بار دوم فوت مادرم. هیچ رنجی بالاتر از این نبود که در هنگام فوت او در کنارش نبودم و هنوز غصه آن‌روزهای از دست رفته را می‌خورم. روا نیست من که با جان و دل پرچم کشورم را در بالاترین رویدادهای رزمی جهان بالابردم، اینطور از طرف اطرافیان سرزنش شوم.

گودری که پس از پایان تحصیل و گذراندن دوران خدمت سربازی در تربیت بدنی ارتش، برای فراگیری علوم ورزش‌های رزمی به آسیای شرقی مهاجرت کرده‌است، می‌گوید:

متأسفانه برخی افراد به دنبال نتیجه‌ی بدون زحمت هستند و می‌خواهند راه چندساله را یک شبه بروند. این درست نیست که برای بالابردن خود پا بر روی سر دیگران بگذارید. زندگی در غربت به اندازه کافی سختی‌های خودش را دارد. پس بیایید یک دل، در کنار هم و زیر پرچم کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز