خبرگزاری کار ایران

حیدری: مدال تاریخی‌ام می توانست خوش‌رنگ‌تر باشد/ مدل دوچرخه ام از رقبا پایین‌تر بود/ آنها در پیست چوبی تمرین می‌کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۴۸۴

دختر تاریخ‌ساز دوچرخه سواری ایران گفت: خیلی خوشحال هستم اما قطعاً نتیجه می توانست از این هم بهتر باشد. اگر تجهیزات خوبی داشتیم و روی پیست چوبی تمرین می‌کردیم، قطعاً می‌توانستم از این بهتر باشم. با این وجود بابت افتخارآفرینی برای کشورم خوشحالم.

به گزارش خبرنگار ورشی ایلنا، لیلا حیدری در روز 29 خرداد سال جاری توانست در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا، مدال برنز را کسب کند. این مدال با رکورد جدیدی برای ورزش کشور همراه بود و او اولین مدال تاریخ بانوان دوچرخه سواری کشور در بخش پیست را ثبت کرد. در همین رابطه با لیلا حیدری به گفتگو پرداختیم: 

*بعد از کسب مدال تاریخی قطعاً حس خیلی خوبی دارید؟

خیلی خوشحال هستم اما قطعاً نتیجه می توانست از این هم بهتر باشد. اگر تجهیزات خوبی داشتیم و روی پیست چوبی تمرین می‌کردیم، قطعاً می‌توانستم از این بهتر باشم. با این وجود بابت افتخارآفرینی برای کشورم خوشحالم.

*چندسال زمان و تلاش خودتان را صرف رسیدن به این مدال تاریخی کردید؟

چهار سال است که به طور حرفه ای دوچرخه سواری را دنبال می کنم و در این مدت تمرینات مداومی داشتم تا بتوانم این نتیجه را کسب کنم. 

*در روز مسابقه امکانات شما و رقیب‌تان برابر بود؟

صد در صد کم و کاستی داشت؛ اما وسیله‌های ما مدل‌های خیلی پایینی نسبت به رقبا دارد.

*در روز مسابقه امکانات شما و رقیب‌تان برابر بود؟

خانواده‌ام ثانیه به ثانیه این مسابقات را دنبال می‌کردند و کلی انرژی مثبت فرستادند. روی سکو کسب جوایز به این فکر می‌کردم چطور با زحمات  خانواده و مربی‌ و خودم به اینجا رسیدم. بعد از کسب جوایز با من تماس گرفتند.

*رقبای قوی شما از کدام کشورها بودند و چه شرایطی تمرینی و مسابقاتی داشتند؟

 رقیب های ما کره جنوبی، مالزی و هند بودند. آنها تمام مسابقات و اردوهایشان را در پیست چوبی برگزار می‌کردند، طبیعتاً نسبت به من انطباق بیشتری با پیست داشتند. تمام کشورها شرایط تمرین در پیست چوبی را داشتند.

سخن پایانی؟

از اعضای کادرفنی، فدراسیون دوچرخه سواری و نایب رییس بانوان فدراسیون باید تشکر کنم. از مربی‌ام که خیلی زحمت کشید قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز