خبرگزاری کار ایران

قرارداد 600 میلیون یورویی بارسلونا با بانک آمریکایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۷۵۲

باشگاه بارسلونا تصمیم دارد برای جبران خسارات مالی این باشگاه قرارداد بزرگی را با یک باشگاه آمریکایی به امضا برساند.

به گزارش ایلنا و به نقل از بلومبرگ، بارسلونا به دنبال کاهش مشکلات مالی است و در حال مذاکره برای فروش حق پخش تلویزیونی خود به یک بانک آمریکا به مبلغ 645 میلیون دلار (600 میلیون یورو) است.

بلوگرانا چند سالی است که در مشکلات مالی جدی قرار داشته و این در عملکرد تیم منعکس شده است زیرا آنها دیگر قادر به رقابت با برخی از بهترین تیم‌های اروپا نیستند.

در فصل گذشته، آنها به خوبی پشت سر رئال مادرید، قهرمان لالیگا، به خط پایان رسیدند و زودتر از لیگ قهرمانان اروپا خارج شدند و نتوانستند از مرحله گروهی عبور کنند تا در لیگ اروپا به میدان بروند.

خارج از زمین، باشگاه به دلیل محدودیت دستمزد و محدودیت های لیگ در ثبت نام بازیکنان با مشکل مواجه شده و با وجود توافق برای فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن، بارسلونا برای ثبت نام آنها با مشکل مواجه است.

در ماه مارس سال گذشته، باشگاه در آستانه ورشکستگی قرار گرفت، زیرا بدهی های خود را 1.4 میلیارد یورو اعلام کرد و مجبور شد برای کمک به آنها از گلدمن ساکس پول قرض کند.

علاوه بر این، سقف هزینه باشگاه 142 میلیون یورو است که تنها محدودیت منفی در لالیگاست که رقم نگران کننده ای برای باشگاه بود. بارسلونا امیدوار به کمک مالی در این تابستان است.

در نتیجه، آنها به دنبال تأمین مالی از جاهای دیگر بوده اند و به دنبال فروش حق پخش تلویزیون خود به یک بانک آمریکایی بوده اند که به نگرانی های مالی آنها کمک می کند.

بانک آمریکایی علاقه نشان داده و این بسیار مفید خواهد بود اما طرح فروش 25 درصد از حقوق رسانه ای باشگاه به رای اعضای باشگاه در اواخر این ماه در 16 ژوئن بستگی دارد.

بارسلونا همچنین مشتاق است تا بخشی از مجوز تجارت خود را بفروشد، در اقدامی که می تواند در درازمدت سرمایه بیشتری برای آنها جمع آوری کند.

در طول سال گذشته، CVC Capital Partners تلاش کرده با باشگاه‌های لالیگا معامله کند، اما بارسلونا تمایلی به عقد قرارداد نداشت و معتقد بود که این یک گزینه طولانی مدت مطمئن نیست.

در کوتاه مدت، بارسلونا امیدوار است که منابع مالی اضافی به آنها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی کمک کند، زیرا آنها حرکت های بزرگی را برای رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ و رافینیا از لیدز یونایتد هدف قرار می دهند.

ژاوی هرناندز علاقه زیادی به نقل و انتقالات داشته اما به دلیل شرایط سخت مالی باشگاه، آن‌ها را محدود کرده است، با این حال، روسای باشگاه امیدوار هستند که به زودی حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز