خبرگزاری کار ایران

پاری سن ژرمن همچنان ستاره بارسلونا را زیر نظر دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۶۴۲

بارسلونا هنوز ممکن است این بازیکن فرانسوی را در تابستان از دست بدهد.

به گزارش ایلنا، آینده عثمان دمبله حتی با پایان فصل 2021/22 همچنان یک راز باقی مانده است.

قرارداد وینگر بارسلونا در پایان فصل جاری به پایان می رسد و علیرغم تمایل ژاوی هرناندز برای ماندن او، هنوز تمدید نکرده است.

RMC Sport گزارش می دهد که نمایندگان این بازیکن 24 ساله از پنجره نقل و انتقالات ژانویه به طور منظم با پاری سن ژرمن در تماس بوده اند و تیم فرانسوی پیشنهادی برای جذب او روی میز گذاشته است.

با این حال، گزارش شده است که دمبله منتظر است تا قبل از تعهد بیشتر در مورد پروژه در پاری سن ژرمن بداند. به طور خاص، او می خواهد بداند که آیا کیلیان امباپه فصل آینده در پارک دو پرنس حضور خواهد داشت یا خیر و همچنین اینکه چه کسی در تابستان جایگزین مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی خواهد شد.

سایر رسانه ها گفته اند که غول های فرانسوی سالانه 17 میلیون یورو به دمبله پیشنهاد می دهند، مبلغی که بارسلونا به سادگی نمی تواند با آن برابری کند.

دمبله همچنان می تواند در نیوکمپ بماند. ماتو آلمانی، مدیرعامل بارسلونا، قرار است با موسی سیسوکو، ایجنت این بازیکن دیدار کند تا به توافق برسد اما آنها همچنان به دلیل وضعیت مالی خود دچار مشکل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز