خبرگزاری کار ایران

احمدزاده: بهترین تیم ایران هستیم ولی بدشانسی‌ها مانع قهرمانی سپاهان شد/ به شایعات نقل و انتقالاتی توجه نکنید، فعلا به دو بازی پیش رو فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۴۰۳

بازیکن تیم سپاهان در مورد شرایط این تیم و شایعات نقل و انتقالاتی صحبت کرد.

فرشاد احمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر تیم شرایط خیلی خوبی دارد و در هفته‌های اخیر نتایج قابل قبولی گرفتیم و در حال حاضر هم همه تمرکز ما روی دو بازی آینده است تا بتوانیم فصل را با بهترین امتیاز ممکن و بهترین جایگاه در جدول به پایان برسانیم و با وجود اینکه این فصل به چیزی که حقش را داشتیم نرسیدیم ولی باز هم تا جای ممکن در شرایط خوبی لیگ را تمام کنیم.

وی افزود: سپاهان در حال حاضر به گواه آمار فنی بهترین تیم لیگ است و بازی‌های خوبی ارائه می‌دهد. متاسفانه بدشانسی‌های مقطعی سراغ ما آمد و در بدترین شرایط امتیازات مهمی از دست دادیم و همین موضوع ما را از کورس قهرمانی عقب انداخت در حالیکه همه هدف ما این بود بتوانیم این فصل سپاهان را قهرمان کرده و هواداران را خوشحال کنیم.

بازیکن سپاهان در مورد شانس نایب قهرمانی این تیم گفت: همه چیز بستگی به اتفاقات دو بازی بعدی دارد و نتایجی که رقم می‌خورد. ما یا دوم جدول خواهیم شد یا سوم و همه کاری که می‌توانیم بکنیم این است که دو بازی باقی مانده را پیروز شویم و همین کار را هم خواهیم کرد و اینکه در نهایت چه خواهد شد را باید صبر کرد و دید که در کدام رتبه فصل را به پایان می‌رسانیم.

احمدزاده در مورد وضعیتش برای  فصل آینده توضیح داد: هنوز تمرکزم روی دو بازی باقی مانده است و در حال حاضر به بازی مقابل فولاد فکر می‌کنم و کار سختی که در این دیدار داریم و با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم که نتایجش گواه کیفیت بالای این تیم است. فعلاً تمرکزم روی این بازی است و وقتی فصل تمام شد وقت برای فکر کردن به این مسائل زیاد است.

وی در مورد تقابل با تیم سابقش گفت: من دوران خوبی در فولاد سپری کردم و خاطرات خوشی از اهواز دارم و فولاد یکی از تیم‌های مورد علاقه من است و برایشان آرزوی موفقیت دارم. همانطور که گفتم کار خیلی سختی داریم ولی نمی‌خواهیم روند نتایج خوبمان قطع شود و برای کسب هر سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد و امیدوارم دست پر برگردیم.

بازیکن سپاهان در مورد بازی در پست دفاع چپ در دیدارهی اخیر توضیح داد: من بازیکن چند پسته هستم و در پرسپولیس و فولاد هم در پست های مختلف کناره‌ها چه در دفاع و حمله تجربه بازی دارم و خوشحالم که این توانایی را دارم تا در پست های مختلف به تیم کمک کنم و هرجا کادرفنی بخواهد در خدمت تیم هستم و در پست جدید هم راحتم.

احمدزاده در مورد شایعاتی که پیرامون پیشنهادش از پرسپولیس مطرح شده گفت: خودتان می‌گویید شایعه. من تمرکزم همانطور که گفتم روی دو بازی بعدی سپاهان است و پیشنهادی هم دریافت نکرده‌ام و به این مسائل فکر نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز