خبرگزاری کار ایران

میرجوان: چمن ورزشگاه حافظیه مثل علف هرز بود / به تغییرات در نساجی توجهی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۳۹۹

مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد در دیدار برابر نساجی مازندران تکلیف این تیم برای بقا در لیگ برتر مشخص شود.

عماد میرجوان در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی برابر فجرسپاسی اظهار داشت: بازی می توانست خیلی بهتر باشد اگر وضعیت زمین خوب بود. کیفیت زمین تیم فجر واقعا مناسب نبود. چمن فقط سبز رنگ بود، همین! چمن نبود و بیشتر می توان گفت که علف هرز یا انگار چمنی که در پارک‌ها رشد می کند، در زمین بود. واقعا نمی شد در آن زمین فوتبال بازی کرد و خودشان هم روی توپ های بلند بازی می کردند که همین بازی ما را هم خراب کرد.

او ادامه داد: به هر حال یک امتیاز در خانه حریف هم نتیجه بدی نیست و با وجود اینکه برای پیروزی به زمین رفته بودیم اما تساوی هم نتیجه بدی نبود.

میرجوان درمورد بلیت فروشی این مسابقه گفت: آنطور که من می دانم بلیت فروشی به شیوه قدیمی بود درحالیکه باشگاه ما برای سامانه بلیت فروشی و تسهیل حضور هواداران یک میلیارد تومان هزینه کرده و نمی دانم که چطور است که یک تیم باید هزینه کند و یک تیم نباید هزینه کند. با اینکه دو تیم در کورس آخر جدول هستند به نظرم یک مقدار چنین چیزی درست نیست.

مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان درباره روند تیم با هدایت رضا مهاجری عنوان کرد: روند خوبی داریم و در سه مسابقه 5 امتیاز کسب کرده ایم. فوتبال رو به جلویی ارائه می کنیم و اگر تیم ما را آنالیز کنند متوجه این موضوع می شوند چون معمولا تیم های مانند ما را برنامه های ورزشی آنالیز نمی کنند. طرز فوتبال ما با نفت تغییر کرده و روند خوبی را پیش می بریم.

میرجوان درباره 4 مسابقه پیش روی تیم نفت تا پایان فصل گفت: نیم فصل دوم لیگ واقعا برای امتیازگیری خیلی سخت است. ما دو بازی در خانه داریم و امیدواریم از همین دیدار برابر نساجی سه امتیاز را کسب کنیم تا خیال خودمان را راحت کنیم. فکر میکنم با پتانسیلی که تیم ما دارد در همین مسابقه برنده می شویم تا وضعیت را آسان کنیم.

او با اشاره به برکناری ساکت الهامی از هدایت نساجی همچنین گفت: واقعا اتفاقی است که مشخص نیست تاثیر منفی می گذارد یا مثبت. شاید شوک مثبتی به آنها وارد شده باشد، ما نمی دانیم در آن تیم چه اتفاقاتی می افتد؛ همانطور که همیشه آقای مهاجری می گویند بیشتر روی خودمان متمرکز هستیم و به تیم حریف توجهی نداریم. امیدوارم که تماشاگران بیشتر از مسابقات قبلی ما را حمایت کنند که با کمک هم بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم.

میرجوان در رابطه با شرایط مالی و حمایت ها از تیم نفت گفت: پاداش هایی برای تقویت روحیه بازیکنان پرداخت می شود که چندان زیاد نیست ولی تاثیرگذار است. در این مقطع از فصل همه ما دوست داریم که تیم نفت در لیگ برتر باقی بماند. ما از ابتدای فصل شرایط سختی را تجربه کردیم و امیدواریم تمامی مسئولان استانی و ورزشی حامی این تیم باشند تا بتوانیم نفت را در لیگ حفظ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز