خبرگزاری کار ایران

میرجوان: می‌دانستیم برابر ذوب آهن برنده می‌شویم/ شرایط مالی نفت بهتر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۳۰۴

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: کادرفنی پیش از شروع مسابقه از ما برد خواسته بود و حتی یک مرتبه درباره مساوی یا تک امتیاز مسابقه صحبت نکرده بود.

عماد میرجوان در گفتگو با ایلنا در خصوص پیروزی نفت مسجد سلیمان مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: سال 1401 را با پیروزی شروع شد و خداراشکر استارت خوبی داشتیم. فکر می‌کنم تغییراتی که در تیم انجام شد باعث وارد شدن شوک مثبت به تیم شد. واقعاً اعضای تیم از دل و جان مایه گذاشتند که در اصفهان ذوب‌آهن را شکست بدهیم. به همین خاطر تمام تمرکزمان روی این بود. البته چاره ای هم جز برد نداشتیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش از برگزاری مسابقه فکر می کردند که در اصفهان مقابل ذوب آهن برنده باشند، عنوان کرد: بله از قبل بازی هم همین فکر را داشتیم. کادرفنی پیش از شروع مسابقه از ما برد خواسته بود و حتی یک مرتبه درباره مساوی یا تک امتیاز مسابقه صحبت نکرده بود. به همین خاطر با تمرکز زیادی وارد زمین مسابقه شدیم و خوشحالم نتیجه لازم را کسب کردیم. 

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پیرامون اعتراض ذوب‌آهن به داوری مسابقه و سلامت گل تیمش، عنوان کرد: در نیم فصل اول 7 یا 8 مرتبه بر سر مسئله داوری تیم ما ضرر کرد. حتی در همین دور رفت بازی ذوب آهن وقتی یک بر صفر عقب بودیم در محوطه جریمه بازیکن آنها توپ به دستش خورد؛ اما داور ندید. دو بر صفر عقب افتادیم ولی در نهایت بازی مساوی شد. فرض اگر گل ما بر اثر اشتباه داوری هم بوده، بارها ما متضرر شدیم، یکبار هم نفت از این مسئله اشتباهات داوری سود ببرد. 

میرجوان با ارزیابی 6 مسابقه باقیمانده لیگ برتر و تلاش نفت برای بقا در لیگ برتر عنوان کرد: در 6 بازی باقیمانده به دنبال کسب امتیاز هستیم و بازی به بازی پیش می رویم. در حال حاضر به فکر تقابل با تراکتور هستیم. تیم آنها مانند ما با تغییر سرمربی، شوک مثبتی داشته و بازی برای هر دو تیم سخت است. ما تمام تلاش‌مان را در این مسابقه انجام می‌دهیم.

وی درباره شرایط مالی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: از زمان حضور مدیریت جدید کم کم ولی به صورت پیوسته دریافتی‌ها در حال افزایش است. با دریافتی‌های 5 درصد، 5 درصد میزان دریافتی‌ها به 50 تا 55 درصد رسیده و شرایط بهتر شده است. هر چند قاعده کار اینطوری است که وقتی 6 بازی تا انتهای لیگ باقی مانده باید میزان دریافتی‌ها 70 درصد باشد؛ اما باز شرایط مالی بد نیست.

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان در پایان گفت: از بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها خوشحالیم و از هواداران تیم‌مان درخواست می‌کنیم در این بازی‌های حساس نفت را تنها نگذارند. تا به امیدخدا با حمایت آنها و تلاش اعضای تیم سهمیه نفت در لیگ برتر حفظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز