خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: همه در این کشور از لیورپول حمایت می‌کنند!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۱۷۹

سرمربی تیم منچسترسیتی به یورگن کلوپ و شاگردانش پس از بازی با نیوکاسل کنایه زد.

به گزارش ایلنا، با فاصله سه امتیازی که اکنون در صدر جدول رده بندی ایجاد شده، منچسترسیتی در مسیری است که به رد کسب چهارگانه احتمالی قرمزها کمک کند.

پپ گواردیولا ابراز تاسف کرده که "همه" در انگلیس از لیورپول در مقابل منچسترسیتی حمایت می کنند، زیرا دو تیم همچنان در رقابتی هیجان انگیز برای عنوان قهرمانی لیگ برتر هستند.

سیتی پس از تساوی یورگن کلوپ مقابل تاتنهام در روز شنبه، نیوکاسل را 5-0 شکست داد تا سه امتیاز از قرمزها جلوتر باشد و اطمینان حاصل کند که نبرد برای قهرمانی در دستان آنها باقی می ماند.

اما، همراه با خروج از اروپا و به وجود آمدن یک فینال لیگ قهرمانان برای رقبای خود، گواردیولا احساس می کند که تیمش به مانند رقبای خود مورد تحسین قرار نمی‌گیرد.

گواردیولا به بین اسپورتس گفت: "یک هفته پیش، هیچکس [فکر نمی کرد ما قهرمان شویم]. همه در این کشور از لیورپول، رسانه ها و همه حمایت می کنند. البته، لیورپول تاریخ باورنکردنی در اروپا دارد. نه در لیگ برتر - آنها در 30 سال یک قهرمانی کسب کرده اند. این بستگی دارد که در دو بازی آینده چه اتفاقی بیفتد. چهارشنبه [مقابل وولوز] یک فینال واقعی، واقعی و واقعی برای ماست. سرنوشت ما در دستان ماست و این مهم است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز