خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید - منچسترسیتی: معجزه برنابئو دوباره آنچلوتی را نجات می‌دهد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۴۷۴

رئال مادرید پس از شکست ۴ بر سه مقابل منچسترسیتی، در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب میزبان شاگردان پپ گواردیولا خواهد بود.

به گزارش ایلنا، اعتماد به نفس، روحیه و قدرت پنالتی پاننکا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نمونه‌ای از فصل طوفانی است که کریم بنزما در حال حاضر برای قهرمان تازه تاج‌گذاری شده لالیگا، ارائه کرده است.

دو گل بنزما و پایان خیره کننده وینیسیوس جونیور، تساوی را برای تیم رئال زنده نگه داشته است پیش از اینکه اشتباهات خط دفاعی موجب برتری منچسترسیتی شد.

شاگردان کارلو آنچلوتی سریعا گرد و غبار این شکست را پاک کردند و بدون دریافت گل به اسپانیول ضربه زدند و وضعیت خود را به عنوان قهرمان لالیگا با چهار بازی باقی مانده در آخر هفته تایید کردند. اکنون آنها شانس کسب دلیل قهرمانی را در اروپا دارند.

در حالی که لوس بلانکوس در مرحله یک شانزدهم پایانی این فصل با شکست یک گل، پاری سن ژرمن را از تورنمنت کنار گذاشت، تیم پایتخت با شکست در اولین بازی نیمه نهایی هرگز به فینال راه پیدا نکرده است. اگر قرار است چهاردهمین تاج اروپا در دستور کار باقی بماند، با توجه به آمار گذشته رئال نمی‌تواند قهرمانی خود را تکرار کند.

کمتر از یک ماه از آخرین باری که یک تیم انگلیسی در چمن برنابئو برنده شد، می گذرد، اگرچه پیروزی هیجان انگیز 3-2 چلسی در پایان بی اهمیت بود. از دسامبر 2018 رئال مادرید نتوانسته است در خانه خود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند. آماری که بعید است حتی در برابر مقاوم‌ترین خط دفاعی سیتی پایان یابد.

سیتی با برتری، مبارزه و تسلط بر رئال مادرید تقریباً در تمام نیمه اول در ورزشگاه اتحاد، بدون شک از سفر به برنابئو با تنها یک گل برتری در پایان احساس ناراحتی می کند و هنوز کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد. این کار برای گواردیولای بی قرار که برای آن عنوان دست نیافتنی اروپا تلاش زیادی داشته ناامیدانه است.

 در حالی که رئال مادرید با پیروزی 4-0 در آخر هفته، وضعیت خود را به عنوان قهرمان اسپانیا تایید کرد، پیروزی یکسان سیتی مقابل لیدز یونایتد با همین نتیجه تنها یک امتیاز با لیورپول در صدر جدول فاصله ایجاد کرد و آنها هنوز قهرمانی را به دست نیاورده‌اند.

آمار اخیر مطمئناً به نفع سیتیزن‌ها قبل از سفرشان به پایتخت اسپانیاست، در حالی که رهبران لیگ برتر تنها در یکی از 10 بازی اخیرشان در لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی در بازی رفت حذف شده‌اند. این شکست هم در اولین دوره حضور گواردیولا مقابل موناکو رقم خورده بود.

منچسترسیتی چهار پیروزی پیاپی در تمامی رقابت‌ها را به ورزشگاه رئال خواهد آورد - در این مدت آنها 16 گل به ثمر رسانده‌اند - و همچنین در 9 بازی اخیر خود در خارج از خانه فقط یک گل دریافت کرده‌اند. اما ممکن است در مقابل بنزما و همکارانش این آمار اهمیت چندانی نداشته باشد.

پیروزی سیتی در بازی رفت مقابل رئال نشان دهنده سومین برد متوالی آنها در برابر 13 مرتبه قهرمان اروپا بود - تنها دو تیم آژاکس و بایرن مونیخ تا به حال 4 برد متوالی مقابل آنها کسب کرده اند - و مطمئناً بازی برگشت چیزهای زیادی برای تحقق دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز