خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

منچسترسیتی - رئال مادرید: نوبت جدال آنچلوتی و گواردیولا

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۰۸۴

تیم منچسترسیتی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب میزبان تیم رئال مادرید خواهد بود.

به گزارش ایلنا، دیگو سیمئونه برای اولین بار در دوران حرفه ای برجسته و همیشه بحث برانگیز خود، خونسردی خود را در زمین بازی از دست داد، زیرا تیم اتلتیکو برای شکست خط دفاعی ثابت سیتی تلاش می کرد.

تساوی بدون گل در پایتخت اسپانیا برای منچسترسیتی کافی بود تا برای دومین فصل متوالی به نیمه نهایی صعود کند، اما بازی در پایان با صحنه های ناخوشایندی همراه بود و قهرمان لالیگا در تونل بازی با بازیکنان حریف درگیری داشت.

با این وجود، سیتی قبل از اینکه امیدهای سه‌گانه‌شان توسط لیورپول در نیمه‌نهایی جام حذفی از بین برود، کارش را در زمین انجام داد، برتری پرگل آن‌ها مقابل واتفورد - به همراه درخشش گابریل ژسوس - رویاهای آن‌ها را برای یک دبل داخلی و قاره‌ای حفظ می‌کند.

منچسترسیتی که پس از باخت 2-1 مقابل لیون در سپتامبر 2018 در اتحاد در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است، تاکنون 13 بار در پنج بازی خانگی خود در این فصل در این تورنمنت به گل رسیده و هر دو بازی اتلتیکو و اسپورتینگ لیسبون را بدون دریافت یک گل به پایان رسانده است.

منچسترسیتی مطمئناً این رکورد را در مقابل رئال مادرید در معرض خطر قرار خواهد داد، اما گواردیولا می تواند اولین مربی باشد که در طول دو هفته آینده سه بار رئال مادرید را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرده است و مطمئناً بیش از هر زمان دیگری ناامید است تا در نهایت یک جام قهرمانی اروپایی را برای سیتی به ارمغان بیاورد.

پس از اینکه در اوایل تورنمنت مجبور شد کسری 1-0 را جبران کند تا از پاری سن ژرمن پیش بیفتد، در جریان دیدار چلسی که در آستانه تکمیل یک بازگشت خارق العاده بود، تقریباً شرایط برای رئال مادرید تغییر خواهد کرد.

با این حال، یکی از پاس‌های فصل از لوکا مودریچ به رودریگوی تعویضی اجازه داد تا بازی چلسی و رئال مادرید به وقت اضافه برود، جایی که سر کریم بنزما بار دیگر آبی‌ها را غرق کرد تا جایگاه رئال مادرید در چهار تیم پایانی رقابت‌ها را ثبت کند.

همچنین شاگردان کارلو آنچلوتی در آستانه کسب عنوان قهرمانی خود در لالیگا خارج از چنگ اتلتیکو، با شکست 3-1 اوساسونا در چهارشنبه شب - علیرغم دو گل پنالتی برای بنزما - وارد بازی امشب می شوند؛ آنها چهاردهمین جام قهرمانی اروپا را می‌خواهند.

در واقع، لوس بلانکوس در یک دوره متوالی 6 برد خارج از خانه در تمام رقابت ها وارد بازی رفت می شود - با زدن 3 گل در هر سه بازی آخر خود در زمین رقیب - اما هیچ تیمی تا به حال در خارج از خانه مقابل دو تیم انگلیسی مجزا در دور حذفی یک تورنمنت لیگ قهرمانان پیروز نشده است.

بازی رفت روز امشب هفتمین دیدار دو تیم آشنا رئال و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز