خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

ویارئال - لیورپول: شاگردان آقای معمولی برای دیوار زرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۳۶۳

ویارئال از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دلاسرامیکا میزبان تیم لیورپول خواهد بود.

به گزارش ایلنا، دیوار آجری زرد در تمام 90 دقیقه بازی اول در آنفیلد در محاصره قرار گرفت و با وجود اینکه ویارئال با کلین شیت به این بازی رسید ولی تیم یورگن کلوپ دو مرتبه موفق به گلزنی شد.

 سانتری از جردن هندرسون با ضربه استوپینان به گل اول تبدیل شد و لیورپول مدتی بعد اختلاف خود را دو برابر کرد زیرا سادیو مانه به خانه برگشت تا برای غول‌های مرسی ساید یک برتری سالم را در بازی رفت به ارمغان آورد.

به نظر می رسد شکست در لیگ قهرمانان برای ویارئال کاملاً تأثیرگذار باشد زیرا آنها در نبرد شنبه لالیگا با نتیجه 2-1 مقابل آلاوس شکست خوردند - البته با یک ترکیب بسیار تغییر یافته - و اکنون در زمینی که یوونتوس و بایرن مونیخ موفق به پیروزی نشدند از لیورپول پذیرایی خواهند کرد.

تنها یک تیم تا به حال شکست دو گل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را جبران کرده است، ویارئال به دنبال بازگشت مقابل پادشاهان بازگشت است زیرا لیورپول در فصل 19-2018 برابر بارسلونا موفق شده بود چنین کاری انجام بدهد اما 12 بازی بدون شکست در خانه برای ویارئال آمار چشم نوازی حساب می‌شود.

از ماه نوامبر تاکنون ویارئال در مقابل هواداران خود شکست نخورده اما تیم امری در بازی اول موفق به ثبت یک شوت به سمت دروازه نشد و گمانه‌زنی‌های زیاد برای از پیش رو برداشتن لیورپول به یکباره کمرنگ شد.

در حالی که کمتر از یک ماه به بسته شدن پرده فصل 2021-2022 باقی مانده است، رویای چهارگانه هنوز یک احتمال واقعی برای لیورپول است که با برتری مقابل نیوکاسل برای مدت کوتاهی به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

علیرغم اینکه درخواست انتقال بازی توسط لیگ برتر رد شد، قرمزها به خوبی پاسخ دادند زیرا نبی کیتا تنها گل مسابقه را در سنت جیمز پارک زد قبل از اینکه منچسترسیتی از سد لیدزیونایتد بگذرد.

در حالی که سرنوشت قهرمانی داخلی آنها از دست‌شان است، لیورپول تنها 90 دقیقه تا دهمین حضور خود در فینال جام برتر اروپا فاصله دارد - تنها رئال مادرید، بایرن مونیخ و آث میلان کسب دوگانه را در این فصل تضمین کرده‌اند.

پیروزی در نیوکاسل نشان‌دهنده پنجمین پیروزی لیورپول در تمام تورنمنت‌ها - چهار مورد آخر آنها با کلین شیت بوده است - و از زمانی که تیم کلوپ به لسترسیتی در دسامبر شکست خورد، تیم کلوپ در هر رقابتی شکست ناپذیر بوده است.

چنین مجموعه قابل توجهی از نتایج در خارج از خانه باعث شده که لیورپول هر پنج بازی خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021-2022 را ببرد - حداقل دو گل در هر بازی - و ویارئال باید بدین ترتیب تمام تلاشش را انجام بدهد تا لیورپول را از پیش رو بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز