خبرگزاری کار ایران

فاضلی: بدشانسی و عدم تمرکز باعث از دست‌ رفتن فرصت‌ها در فینال جام حذفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۴۱۸

مربی آلومینیوم اراک گفت که قصد داریم شایستگی‌های بچه‌هایمان را به فوتبال ایران نشان دهیم.

به گزارش ایلنا، وحید فاضلی مربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار حساس فردا برابر نساجی گفت: عید فطر و روز معلم را تبریک می‌گویم. این روز را به همکاران و مربیانی که به‌مانند یک معلم رفتار می‌کنند نیز تبریک می‌گویم و امیدوارم تمام معلمین موفق و سربلند باشند.

 او ادامه داد: در مورد بازی نیز باید بگویم که صحبت خاصی ندارم و تقریباً صحبت‌هایم مشابه کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار قبلی است و باتوجه‌به اینکه اولین دیداری است که در لیگ برتر هوادارانمان را کنار خودمان داریم، به‌مانند بازی قبل که حضور داشتند و ما را شرمنده خودشان کردند، امیدوارم فردا نیز در تمام دقایق بازی کمک‌حال ما باشند.

وی گفت: امیدوارم که ما نیز یک بازی تماشاگرپسند را ارائه دهیم که نهایتاً توأم با پیروزی باشد و خودمان را اثبات کنیم و شایستگی‌های بچه‌هایمان را به فوتبال ایران نشان دهیم. برای رسیدن به این هدف، می‌جنگیم و امیدوارم که در دیدار فردا موفق باشیم.

مربی آلومینیوم در خصوص اینکه خط حمله تیم مانند دیدار فینال جام حذفی مشکل گلزنی و استفاده از ضربات پایانی دارد، گفت: قطعاً کادر فنی تدابیری اندیشیده و روی این موضوع کارکرده‌ایم. در مورد بازی فینال شاید بتوانم بگویم بدشانسی گریبان ما را گرفت. به هر شکل در فوتبال شانس نیز تأثیرگذار است و نمی‌توانیم آن را انکار کنیم. دربازی‌های قبل توانستیم به گل برسیم و حتی در بازی با پرسپولیس و خلیج‌فارس ماهشهر مشکل آن‌چنانی برای گلزنی نداشتیم. بدشانسی و عدم تمرکز باعث ازدست‌رفتن فرصت‌ها شد.

او گفت: ما در خط حمله، بازیکنان قوی‌ای داریم که می‌توانند در لحظات حساس به ما کمک کنند و امیدوارم فردا نیز به همین صورت عملکردشان را نشان دهند. صحبت‌های شما درست است ولی ما نیز در هفته گذشته کارهایی کرده‌ایم و یک سری تمرینات را انجام دادیم.

فاضلی در خصوص بازیکنان غایب این تیم برای بازی فردا گفت: فقط وحید محمدزاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم البته کمی هم کتف او دچار مشکل شده است و جز این بازیکن مصدوم دیگری نداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز