خبرگزاری کار ایران

فاضلی: لیاقت حضور در فینال جام حذفی را داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۴۰۷

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: فشار روانی زیادی را حتی بیشتر از بازی با پرسپولیس تحمل کردند، زیرا موقعیت‌هایمان گل نمی‌شد و لیاقت حضور در فینال را داشتیم.

به گزارش ایلنا، وحید فاضلی در نشست خبری بعد از بازی آلومینیوم اراک مقابل خلیج فارس ماهشهر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر در حضور تماشاگران‌مان پیروز شدیم و به فینال رسیدیم. این برد را به هواداران و کارکنان شرکت آلومینیوم تقدیم می‌کنیم. خدا را شکر سربلند بودیم.

وی افزود: حریف‌مان تیم با شخصیتی بود و به این باور رسیده بود که می‌تواند تیم‌های لیگ برتری را شکست بدهد و جانانه دفاع می‌کرد، اما ما با همان شور و فلسفه خودمان بازی کردیم و روی اشتباه حریف به گل رسیدیم، اما موقعیت‌های گلزنی زیادی خلق کردیم که روی بدشانسی نتوانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: توانستیم خودمان را به حریف دیکته کنیم از نظر گلزنی، حریف در دقایق پایانی ما را تحت فشار قرار گذاشت. به حریف خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ادامه مسیر لیگ دو موفق باشند. بازیکنان‌مان خوب بازی کردند و فشار روانی زیادی را حتی بیشتر از بازی با پرسپولیس تحمل کردند، زیرا موقعیت‌هایمان گل نمی‌شد و لیاقت حضور در فینال را داشتیم.

فاضلی  در مورد اینکه بازیکنان آلومینیوم اعتماد به نفس نداشتند گفت: اعتماد به نفس داشتیم، اما وقتی موقعیت‌های گلزنی‌مان از دست می‌رفت فشار روانی روی بازیکنان ایجاد می‌شد. بارها از کناره‌ها حریف را دور زدیم و روی کارهای تاکتیکی اصرار کردیم و در نهایت با تکرار همین تاکتیک ها حریف به گل رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز