خبرگزاری کار ایران

نکونام: امیدوارم پذیرای تیم های عربستانی در ایران باشیم/ الغرافه یکی از بهترین بازیکنان ایران را در اختیار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۷۳۱

نکونام معتقد است استراماچونی مربی محبوب و خوبی است.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید بخاطر میزبانی خوبی که کنفدراسیون فوتبال آسیا و کشور عربستان از ما داشت تشکر کنم. امیدوارم شرایط جوری پیش برود که تیم ما بتواند بازی‌های خودش را به خوبی پشت سر گذاشته  باشد. خیلی دوستانه و صمیمی در عربستان بازی می‌کنیم و به خاطر میهمان نوازی که از ما می‌شود از فدراسیون فوتبال عربستان تشکر می‌کنیم. امیدوارم تیم‌های عربستانی هم به ایران بیایند تا ما هم از آنها میزبانی کنیم.

وی در مورد بازی با الغرافه گفت: مقابل تیمی خوب و با کیفیت که بازیکنان تاپی در اختیار دارد بازی خواهیم کرد. می‌دانیم در صورت غفلت شرایط برای ما سخت خواهد شد. الغرافه با بازیکنان باکیفیتش می‌تواند روند بازی را عوض کند. باید خیلی باهوش با تمرکز و با کیفیت بازی کنیم الغرافه مربی خوب و شناخته شده‌ای دارد که در کشور ما از محبوبیت بسیار بالای برخوردار است. می‌دانیم فردا بازی سختی خواهیم داشت و کیفیت بازی حریف کار ما را سخت می‌کند.

سرمربی فولاد افزود: یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران یعنی سعید عزت‌اللهی در الغرافه بازی می‌کند. امیدوارم او در جام جهانی برای تیم ملی ما بدرخشد و شرایط بازی فردا برای تیم‌مان به شکلی پیش برود که بتوانیم حریف را کنترل کنیم. باید برای رسیدن به موفقیت تیم حریف را کنترل کنیم و از نقاط ضعف و قوتش استفاده کنیم.

نکونام خاطرنشان کرد: گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌های مسابقات است اما می‌دانیم از این مسابقات چه می‌خواهیم. نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم. باید بازی به بازی جلو برویم و می‌دانیم از دیدارهایی که پیش‌رو داریم چه می‌خواهیم. باید با تمام تمرکز وارد بازی‌ها شویم. در این گروه تیم‌‌های باکیفیتی وجود دارند که بازیکنان بزرگ اروپایی و آمریکای جنوبی را در اختیار دارند. در هر لحظه می‌توانند کار را سخت کنند اما ما هم شرایط خوبی داریم. بازیکنان ما با تلاش باید بهترین عملکرد را در بازی فردا داشته باشند. سال گذشته تیم ما به این دلیل که حدود دو سال نتوانستیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم و بازیکن کافی نداشتیم تا از نفرات زیاد در لیگ قهرمانان استفاده کنیم شرایط ما با امسال متفاوت بود. سال گذشته تیمی کاملاً جوان داشتیم که برخی از نفرات شاید برای اولین‌بار در رقابت‌های اینچنینی بازی می‌کردند. 

وی گفت: در سه سالی که فولاد هستم، تلاش کردیم تیم قابل احترامی در لیگ ایران باشیم که به نظرم موفق بوده ایم. الان باید بازیکنان مان فقط به بازی کردن فکر کنند و باید از بودن در این رقابت ها و بازی با تیم های خوب لذت ببرند و بتوانند بهترین عملکرد ر ا داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز