خبرگزاری کار ایران

تراکتور - نفت مسجد سلیمان: نبرد همسایه‌های قعر نشین برای فرار از منطقه سقوط

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۸۶۵

دو تیم قعر نشین لیگ جدول که خطر سقوط را احساس می‌کنند امروز به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، در شروع دوباره مسابقات لیگ برتر، امشب و از ساعت ۲۰:۳۰ تیم فوتبال تراکتور میهمان نفت مسجد سلیمان است و دو تیم دیدار هفته بیست و پنجم را برابر هم برگزار می‌کنند. 

تیم فوتبال تراکتور در حال حاضر با ۲۰ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد و نفت هم با سه امتیاز کمتر چهاردهم جدول است و با کمترین فاصله نسبت به فجر و پدیده در انتهای جدول قرار گرفته‌اند. 

دیدار امروز برای دو تیم با توجه به موقعیتشان در جدول حائز اهمیت است و تیمی که برنده شود می‌تواند خودش را از منطقه خطر دور کند و این موضوع برای تراکتور پررنگ‌تر است و سه امتیاز بازی امروز آنها را تا حد زیادی از خطر سقوط نجات خواهد دارد. 

نفت مسجد سلیمان به تازگی سرمربی خود را تغییر داده و با رضا مهاجری بازی می‌کند و این موضوع باعث شده تغییراتی در تیم شکل بگیرد و از جمله می توان به نتیجه خوبی که مقابل ذوب آهن گرفتند و این تیم را شکست دادند اشاره کرد. 

تراکتور هم مدت زیادی نیست که با ساغلام همکاری دارد ولی نتایج تیم تا کنون خوب نبوده و باید دید در بازی با نفت می‌تواند روند پیروزی‌هایش را شروع کند یا نه. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز