خبرگزاری کار ایران

زنوزی به تراکتوری‌ها رضایت نامه نمی‌دهد؛ بازیکنان در انتظار تغییر مالکیت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۹۷۷

چند بازیکن تراکتور که پیشنهادات لیگ برتری دارند برای تعیین تکلیف خود باید منتظر ورود مالکیت جدید باشگاه باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتوری‌ها در شرایطی پا به پنجره زمستانی گذاشتند که درگیر تغییر مالکیت و انتقال از زیر نظر زنوزی به مس سونگون است و همین موضوع در فصل نقل و انتقالات سرخپوشان را دچار بلاتکلیفی کرده است.

در حال حاضر چند بازیکن تراکتور پیشنهادات لیگ برتری دارند و برخی از آنها به دنبال جدایی هستند و یکی از نفراتی که بحث جدایی او به صورت جدی مطرح است، پیمان بابایی است که گفته می‌شود از پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرده است.

در حال حاضر مدیران باشگاه تراکتور اعلام کردند به هیچکدام از بازیکنان اجازه جدایی نخواهند داد و قصد دارند باشگاه را با همین نفرات فعلی تحویل مالکیت جدید بدهند و بدین ترتیب مالک بعدی تراکتور در خصوص وضعیت آنها تصمیم‌گیری خواهد کرد.

با توجه به اینکه مس سونگون قرار است بدهی‌های تراکتور را تقبل کند و مراحل واگذاری در حال انجام است از همین رو اجازه جدایی به بازیکنی داده نمی‌شود و بازیکنان تراکتور باید منتظر مالک جدید باشند تا در خصوص آنها تصمیم گرفته شود.

از طرفی با توجه به اینکه دریافتی تراکتوری‌ها تا نیم فصل بالای 30 درصد بوده اجازه فسخ یک طرفه قراردادشان را هم ندارند تا این بلاتکلیفی ادامه داشته باشد.

گفته می‌شود به جز بابایی، صحبت از جدایی چند بازیکن دیگر از جمله محمدرضا اخباری، اکبر ایمانی، سعید واسعی و محمد عباس‌زاده هم مطرح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز