خبرگزاری کار ایران

رویانیان: حیف که چنین اتفاقی در کارنامه آجورلو ثبت شد / نمی‌توانید منکر تیمی که پروفسور ساخته شوید

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۸۷۹

مدیرعامل سابق پرسپولیس نسبت به رفتار مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد.

محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در گفت و گو با ایلنا، در خصوص رفتار اجورلو مدیرعامل استقلال در نشست هم اندیشی این باشگاه اظهار داشت: کری خوانی اصولی دارد و به نظرم ایشان ناخواسته یک حرکت زشت انجام داد البته بعد از این اتفاق ایشان معذرت خواهی کرد. حیف شد که آدمی با این سابقه این اتفاق برایش در کارنامه ثبت شد. امیدوارم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

رویانیان درباره اینکه مدیرعامل استقلال در مصاحبه ای اعلام کرده این تیم در زمین بازی می‌کند و سه امتیاز را می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این حرف هم اشتباه است. پرسپولیس در این سالها شایسته قهرمانی بوده است. نایب قهرمانی در اسیا هم با پارتی بازی بوده است.

رویانیان افزود: یک تیم یک سال می تواند شانسی قهرمان شود نه اینکه پنج سال پشت سر هم به این عنوان دست پیدا کند. کسی نمی تواند منکر بازی بی نظر پرسپولیس در این سال ها شود. می توانیم منکر عملکرد بی نظیر طارمی در پرسپولیس و هم اکنون در اروپا شوید یا امیری بهترین بازیکن پرسپولیس در این چند سال در حد تیم ملی بوده است. سید جلال به عنوان کاپیتان پرسپولیس کم کم به یک اسطوره در این باشگاه تبدیل شده است. شما نمی توانید منکر تیمی که پروفسور برای هواداران پرسپولیس ساخته شوید.

مدیرعامل سابق پرسپولیس ادامه داد: این حرف ها روزی بر علیه خود آجورلو تمام خواهد شد. این را هم بنویسید که به شخصه خیلی ایشان را دوست دارم و اکنون هم در استقلال زحمات زیادی می کشد. تیم پاس را به اوج رساند و به همین دلیل حرف هایی برای گفتن دارد اما این را هم بگویم که درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس از جوانی عاشق این تیم بوده و او بهتر از هر کس دیگری همه را می شناسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز