خبرگزاری کار ایران

ادعای نشریه اسپانیایی؛

نقشه رئال مادرید برای جذب هالند لو رفت!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۹۴۲

رئال مادرید اولین "توافق" برای جذب ارلینگ هالند از دورتموند را قطعی کرده است.

به گزارش ایلنا، ارلینگ هالند در حال حاضر تحت تعقیب‌ترین بازیکن روی کره زمین است و اساساً تمام باشگاه‌های برتر اروپا انتظار می‌رود تابستان امسال قبل از پایان بند آزادسازی 75 میلیون یورویی او، رویکرد نقل و انتقالاتی را برای جذبش به شکل جدی انجام دهند. اگرچه او در این فصل با مصدومیت های سختی دست و پنجه نرم کرده اما این بازیکن 21 ساله رکورد گلزنی وحشتناکی برای دورتموند دارد - 80 گل در 79 بازی تا به امروز، که در مجموع 23 بار در این فصل بازی کرده است.

رئال مادرید به ناچار در میان باشگاه‌هایی است که برای جذب هالند در پایان فصل رقابت می‌کنند و طبق گزارش نشریه کاتالان اسپورت، غول‌های اسپانیایی با پدر این بازیکن، آلف اینگه و دست راست مینو رایولا، رافائل پیمنتا، دیداری برگزار کردند. در این گزارش آمده که این دیدار در پایان ماه ژانویه در جزیره موناکو در غیاب رایولا به دلیل بیماری‌اش برگزار شده است.

 در آن جلسه، نمایندگان رئال "توافق" برای "مسدود کردن" مذاکرات با سایر باشگاه‌های خواهان هالند را پیدا کردند و به آنها برتری قابل توجهی نسبت به رقبای داخلی یعنی بارسلونا و همچنین منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی در لیگ برتر دادند. پیش از این گزارش شده بود که رئال مادرید می‌خواهد کیلیان امباپه، ملی پوش نروژی و فوق ستاره پاری سن ژرمن را در تابستان به خدمت بگیرد و انتظار می‌رود که او به صورت رایگان به برنابئو بیاید.

در چرخشی در همین راستا، هفته گذشته رسانه‌های مستقر در دورتموند فاش کردند که باشگاه مادریدی از هالند درخواست کرده که یک سال دیگر در سیگنال ایدونا پارک بماند - احتمالاً به این دلیل که آن‌ها نمی‌توانند برای هر دو مهاجم در یک پنجره سرمایه گذاری کنند. با این حال، اسپورت ادعا می کند که توافق در موناکو به این معنی است که اگر هالند تصمیم بگیرد تابستان امسال از دورتموند جدا شود، رئال موظف است مبلغ رضایت‌نامه را پرداخت کند و او را به خدمت بگیرد.

لوس بلانکوس همچنین باید با دورتموند قرارداد ببندد، اگرچه آنها می‌توانند از لوکا یوویچ، بازیکن فعلی به عنوان گزینه‌ انتقال قرضی استفاده کنند. این بازیکنان صربستانی قبلا در بوندسلیگا با آینتراخت فرانکفورت تاثیرگذار بوده است. وبسایت 90min در ژانویه فاش کرد که بند آزادسازی 64 میلیون پوندی باید به طور کامل پرداخت شود تا خروج هالن فعال شود، در غیر این صورت دورتموند هزینه بیشتری را دریافت می‌کند که می‌تواند به صورت اقساطی پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز