خبرگزاری کار ایران

هالند: دورتموند من را تحت فشار گذاشته است / به زودی درباره آینده تصمیم‌گیری می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۸۸۹

ستاره جوان تیم دورتموند اعلام کرد مسئولان این باشگاه فشار روی او را افزایش داده تا برای آینده‌اش تصمیم گیری کند.

به گزارش ایلنا، ارلینگ هالند اشاره کرد که می تواند در هفته های آینده برای انتقال بعدی خود تصمیم بگیرد و بوروسیا دورتموند را متهم کرد که او را برای تصمیم گیری تحت فشار قرار داده است!

هالند در یک مصاحبه افشاگرانه پس از بازی با Jan Åge Fjortoft با شبکه تلویزیونی نروژی Viaplay، نشان داد که فشار از داخل باشگاه خواهان مشخص شدن هر چه سریعتر وضعیت او بوده است.

هالند گفت: "در شش ماه گذشته تصمیم گرفتم به خاطر احترام به دورتموند چیزی نگویم، اما اکنون باشگاه شروع کرده تا من را برای تصمیم گیری تحت فشار قرار دهد. تنها کاری که می‌خواهم انجام دهم این است که فوتبال بازی کنم. اما آنها به من فشار می آورند... در مورد آینده‌ام، بنابراین این بدان معناست که من باید به زودی تصمیمی بگیرم."

وقتی از هالند پرسیده شد که آیا می‌تواند به‌زودی تصمیم بگیرد که فصل آینده کجا بازی کند، افزود: "این چیزی است که آنها [دورتموند] می‌خواهند. این بدان معناست که اکنون چیزهایی رخ خواهد داد. آنها شروع به اعمال فشار زیادی روی من کرده‌‌اند و من باید این را بپذیرم... بنابراین اکنون زمان شروع کار است."

ملی پوش نروژی به هموطنش گفت که در حالت ایده آل، تصمیم خود را به تعویق می اندازد: "زیرا ما در میانه دوران سختی هستیم و بازی های زیادی داریم. من از ابتدا گفته ام که می خواهم روی فوتبال تمرکز کنم، زیرا در آن زمان در بهترین حالت خود هستم. اما اکنون نمی توانم این کار را انجام دهم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز