خبرگزاری کار ایران

نصرتی: تجربه رامین رضاییان به کمک تیم می‌آید/ پرسپولیس انگیزه و شانس بالایی برای قهرمانی ششم دارد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۱۵۶

بازیکن اسبق تیم فوتبالپرسپولیس گفت: یکسری تیم ها بعد از چند دوره قهرمانی اشباع می‌شوند اما اعضای پرسپولیس نشان داده‌اند که توانایی و انگیزه رسیدن به قهرمانی چند باره را دارند.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره وضعیت پرسپولیس و عملکرد رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه اظهار کرد: از زمانی که درویش روی کار آمد، تغیییرات خوب و روند خوبی را تیم داشته و فکر می‌کنم شرایط تیم در ادامه کار هم خیلی بهتر شود. درکل عملکرد پرسپولیس خیلی خوب بوده، باوجود اینکه مشکلات بسیاری داشته، تغییرات نیم فصل، بلاتکلیفی هیئت مدیره، نبودن مدیر عامل و همچنین اتفاقات اول فصل و جداشدن یک سری بازیکنان کلیدی که با این مشکلات در کل عملکرد خیلی خوب و قابل قبولی بوده است. نسبت به گذشته این تغییرات کمی زمان بر شد. در این برهه حساس هم  نتوانستند خریدهای خوب بیشتری داشته باشند و فکر می‌کنم تا کنون تیم میانگین دو امتیاز از هر بازی را کسب کرده است. باید ببینیم در ادامه کار چه خواهد شد.

او درپاسخ به احتمال کسب قهرمانی پرسپولیس با توجه به حضور مدعیان سخت در لیگ برتر عنوان کرد: پرسپولیس قطعا شانس بالایی دارد. مدعان اصلی قهرمانی پرسپولیس، استقلال و سپاهان هستند. فوتبال جذابیتش به غیر قابل پیش بینی بودنش است و در ادامه هر تیمی که بهترین استفاده و بیشترین زحمت را بکشد به این مهم دست پیدا خواهد کرد. پرسپولیس انگیزه خوبی دارد و قطعاً شانس بالایی دارد چرا که در همه خطوط روند مثبت و رو به رشدی داشته هم در خط دفاع، خط حمله، خط دروازه و .. مهمترین فاکتور انگیزه است. یکسری تیم ها بعد از چند دوره قهرمانی اشباع می‌شوند اما خوشبختانه همه‌ی اعضای تیم پرسپولیس چه کادر فنی و چه بازیکنان نشان داده‌اند که توانایی و انگیزه رسیدن به قهرمانی چند باره را دارند.

پیشکسون پرسپولیس درباره بازگشت رامین رضاییان افزود: با توجه به اینکه مهدی شیری در لیست آقای گل‌محمدی نبوده و از عملکرد او راضی نبود، ضمن از دست دادن بازیکن در این پست باید بازیکن دیگری جایگزین می‌شد که رامین رضاییان با هم تجربه حضور در پرسپولیس بازی در جام جهانی مطمئناً بازیکن مثمر ثمری خواهد بود و خیلی می‌تواند به این تیم کمک کند.

او در واکنش به مصدومیت عیسی آل کثیر گفت: با توجه به مصدومیت عیسی آل کثیر و اینکه نمی‌تواند در ادامه راه در خدمت پرسپولیس باشد، باید بازیکن باکیفیت دیگری را در خط حمله جایگزین او کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شکایت بازیکنان این تیم در هفته‌های اخیر بیان کرد: متاسفانه نباید این اتفاقات پیش بیاید و کار به شکایت و شکایت کشی برسد. این مسائل مربوط به آقای درویش نمی‌شود و امیدوارم مدیر عامل جدید کاریکند که دهی های سال گذشته مانند قبل نباشد و بدهی ببار نیاورد. خدا را شکر علیرضا بیرانوند بخشی از مطالباتش را دریافت کرد اما رادوشوویچ هم چند وقت دیگر قطعا شکایت می‌کند و امیدوارم به شکایت کشیده نشود که باشگاه و تیم متضرر شوند.

او با اشاره به مختومه اعلام شدن پرونده این تیم در پی شکایت تیم عربستانی بیان کرد: خداراشکر که این شکایت بی نتیجه ماند. این موضوع که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس برمی‌گردد که بعد از گذشت نزدیک به دو سال از شکایت النصر و کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز این پرونده باز بود. درنهایتCAS پرونده شکایت باشگاه النصر علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا و باشگاه پرسپولیس در زمینه حضور غیرقانونی برخی از بازیکنان تیم ایرانی را مختومه اعلام کرده و به نوعی نائب قهرمانی پرسپولیس مانند همیشه پاک و بدون کوچکترین شکلی بوده است. 

محمد نصرتی درباره عملکرد این تیم و از دست دادن سوپر جام گفت: بازی سوپرجام به دلیل درگیری بر سر یکسری مستئل مانند شکایت علیرضا بیرانوند و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، پرسپولیس تمرکز کافی را نداشت. از طرفی آقای گلمحمدی استعفا داد به دلیل عدم دریافتی بازیکنانش و اینها مسائلی بود که مانع پیروزی مقابل فولاد خوزستان شد. بنظر من بازی مهمی نبود. مقابل تیم نساجی خیلی خوب ظاهر شدند و با کسب امتیاز کامل و یک بازی بسیار با کیفیت روند خوبشان را کلید زدند، امیدوارم در ادامه فصل و همچنین بازی بعد مقابل آلومینیوم اراک دست پر بیرون بیایند تا دل هواداران محترم و بیشمار را شاد کنند. 

بازیکن اسبق این تیم در واکنش به عملکرد هنانوف و صفروف عنوان کرد: یک نکته‌ای که درباره بازیکنان تاجیکستانی و خوش تکنیک پرسولیس حائز اهمیت است، پیشرفت آنها است که روز برزو بهتر کار می‌کنند و با تیم خیلی خوب مچ می‌شوند. بنظر من خیلی بازیکنان خوب، آینده‌داری هستند و می‌توانند به این تیم در مسیر قهرمانی‌اش کمک کنند.

او در پایان صحبت‌هایش با اشاره به عملکرد سر مربی این تیم تصریح کرد: انصافاً عملکرد آقای گل‌محمدی و کادر فنی‌شان خوب بوده و همواره برای جایگاه شایسته این تیم تلاش می‌کنند. برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم پرسپولیس مانند همیشه بدرخشد و به 6امین قهرمانی دست پیدا کند تا دل هواداران شاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز