خبرگزاری کار ایران

نصرتی: نمی‌شود به بازی محتاطانه یحیی ایراد گرفت/ حکم بازیکن گابنی گل گهر عادلانه نبود و نتایج باید در زمین رقم بخورد/ استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۴۷۰

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تقابل این تیم با سپاهان صحبت کرد.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تقابل پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی بود و پرسپولیس توانست یک بازی شش امتیازی مهم را با برتری پشت سر بگذارد و با سه امتیاز این بازی در کورس قهرمانی ماند و اگر موفق به پیروزی نمی‌شد با توجه به برد استقلال مقابل فولاد فاصله در صدر جدول خیلی زیاد می‌شد و کار در ادامه خیلی سخت می‌شد. پرسپولیس بازی را خوب مدیریت کرد و از طرفی انصافاً سپاهان هم تلاش کرد به بازی برگردد ولی زورش نرسید. 

وی در مورد انتقاداتی که به بازی بسته و محتاطانه پرسپولیس می‌شود گفت: جای انتقاد ندارم به نظرم در بازی‌های این شکلی شما فقط باید دنبال نتیجه باشی و نمی‌شود ریسک کرد. اگه پرسپولیس ۲۰ حمله می‌کرد و چهار تا توپ به تیر دروازه می‌زد ولی سه امتیاز را نمی‌گرفت زحماتش نتیجه نمی‌داد. به نظرم بازی‌های مهم این چنینی شرایطش فرق می‌کند. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم توضیح داد: به نظرم تیم باید در نیم فصل تقویت شود. اضافه شدن دو بازیکن تاجیکی در پست‌هایی که بازیکن نیاز داریم کار هوشمندانه‌ای بود و فکر می‌کنم نیازهای تیم برطرف شود و در دفاع چپ هم در کنار شجاعی جوان یک بازیکن بشود جذب کرد خوب است و البته بیش از همه پرسپولیس یک مهاجم بلند زن برای استفاده از توپ‌های هوایی لازم دارد و جای خالی شهریار مغانلو در ارنج تیم دیده می‌شود و باید بازیکن با کیفیتی جایش جذب شود.

نصرتی در مورد حکم چندی پیش کمیته انضباطی که تغییراتی در جدول ایجاد کرد، گفت: در مورد جذب بازیکن گابنی به نظرم مقصر خود فدراسیون است که او را تأیید کرده و به او مجوز بازی داده است. بهتر است نتایج در زمین مشخص شود. این حکم جدول لیگ را به هم ریخت و امتیازاتی به تیم‌ها داد که در زمین آن را کسب نکرده بودند. تیم گل گهر هم متضرر شد و فکر کن شما به تیمی مثل سپاهان ۴ گل بزنی و بعد کمیته انضباطی به این شکل آن را تغییر دهد. این بر اساس کدام اصل فوتبال است که نتیجه بازی‌ها بیرون زمین تعیین شود؟

 وی در مورد حاشیه ایجاد شده برای کنعانی زادگان هم گفت: من خیلی در جریان اتقاق رخ داده نیستم و جسته و گریخته چیزهایی شنیدم ولی نمی‌دانم دقیقا چه اتفاقی افتاده و نمی‌توانم نظری بدهم. 

نصرتی در مورد اتفاقی که برای مهدوی کیا افتاده هم اضافه کرد: مهدی مهدوی‌کیا یک وطن پرست واقعی است و بارها ارادت خودش را به کشورش و به خون شهدا نشان داده است. اتفاقی که افتاده مهدی در آن مقصر نبود و نمی‌دانست قرار است چنین موضوعی پیش بیاید. همانطور که گل مهدی به آمریکا فوتبالی بود این موضوع را هم باید فوتبالی نگاه کرد. کسانی که این مسائل را ایجاد می‌کنند دنبال ضربه زدن به ایران هستند و دشمن ایران هستند. آنها کاری می‌کنند استعدادها و نخبه‌های ما بسوزند و به استعدادهای جوان می‌گویند ببینید اینها با نخبه‌هایشان چه می‌کنند و عاقبت شما هم همین است که آنها را دلسرد کنند. 

وی در پایان در مورد حذف احتمالی سرخابی ها از آسیا گفت: اعمال سختگیری برای اجرای قوانین خوب است ولی من فکر می‌کنم مشکل استقلال و پرسپولیس حل می‌شود. فیفا و AFC به دنبال جذب مخاطب و تماشاگر هستند و استقلال و پرسپولیس به خاطر پرطرفدار بودنشان اهمیت زیادی برای آنها دارند و دلم روشن است که این مشکل حل خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز