خبرگزاری کار ایران

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان صفر - پرسپولیس یک/ طلسم اراک شکست

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۲۰۰

دیدار حساس دو تیم سپاهان و پرسپولیس با برتری شاگردان گل محمدی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد و دو تیم در شرایطی به رختکن رفتند که برتری به تیم قرمزپوش میدان تعلق دارد.

تک گل پرسپولیس را در این بازی کمال کامیابی نیا در دقیقه 33 روی پاس علی شجاعی با ضربه سر به ثمر رساند.

سرخ‌پوشان با کسب اولین برد خود در ورزشگاه امام خمینی که البته در مقابل تیمی به جز آلومینیوم اراک حاصل شد، 25 امتیازی شده و به رده دوم جدول صعود کردند. شاگردان یحیی گل‌محمدی همچنین برای اولین بار در این فصل به رکورد سه برد متوالی رسیدند. 

در سوی مقابل سپاهان پس از دو باخت برابر استقلال و پیکان برای سومین بار متوالی شکست خورد تا با 22 امتیاز پیش از اتمام دیدار صنعت‌نفت و آلومینیوم در همان رده سوم باقی بماند. شاگردان محرم نویدکیا با باخت به پرسپولیس، متحمل چهارمین شکست‌شان در این فصل شدند.

 

داور:‌ وحید کاظمی

کمک‌ها: حسن ظهیری و مهدی عالیقدر 

کارت زرد: فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی و گئورگی ولسیانی از سپاهان/ علی نعمتی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی و علی شجاعی از پرسپولیس

کارت قرمز: -

گل‌:کمال کامیابی‌نیا(33) برای پرسپولیس

 

ترکیب سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال علی‌محمدی(89- حسن شوشتری) مسعود ریگی(88- محمد کریمی) سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی(46- سجاد شهباززاده)، محمدرضا خلعتبری(46- شهریار مغانلو)

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری(67- فرشاد فرجی) علی شجاعی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، امید عالیشاه(46- مهدی ترابی) و عیسی آل کثیر(89- رضا اسدی)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز