خبرگزاری کار ایران

محمد نصرتی در گفتگو با ایلنا:

تیم ملی می‌تواند در جام جهانی شگفتی ساز شود/ کوچکترین اشتباه پرسپولیس در برابر استقلال مجازات سختی در پی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۶۰۰

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی طلایی ترین نسل خود را در اختیار دارد.

محمد نصرتی پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نتایج تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: ابتدا باید این پیروزی‌ها را به مردم تبریک بگویم و یک خسته نباشید ویژه به بازیکنان تیم ملی و کادر فنی گفت. بچه ها همان نتیجه ای را گرفتند که از آنها انتظار می‌رفت و گل کار تیم ملی در بازی با عراق رقم خورد و با یک بازی منطقی و حساب شده موفق شدیم این تیم را شکست دهیم.

نصرتی ادامه داد: ادووکات پیش از بازی با ما در کنفرانس خبری اعلام کرد از هیچ تیمی ترسی ندارد. آنها در بازی با کره نیز فضا را از این تیم گرفتند و در بازی با ما نیز چنین هدفی را داشتند. اما خدا را شکر روی تیزهوشی جهانبخش و پاس زیبای طارمی موفق شدیم خیلی زود به گل برسیم در نتیجه عراق مجبور بود باز تر بازی کند و همین موضوع به سود تیم ملی شد و ما در ضد حملات گل‌های بعدی را به ثمر رساندیم.

وی افزود: پتانسیل بازیکنان و تیم ملی بیش از این‌ها است ما تنها نباید به فکر صعود به جام جهانی باشیم. من مطمئن هستیم با این ستاره ها ما در جام جهانی قطر شگفتی ساز خواهیم بود ما طلایی ترین نسل ایران را در اختیار داریم و مسلما حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد دیدار این تیم با استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در این سطح از مسابقات در آسیا هیچ تیمی را نباید دست کم کرد. استقلال موفق شد الهلالی را شکست دهد که در سال‌های اخیر خرج‌های سرسام آوری را کرده مطمئنا کوچکترین اشتباه در مقابل این تیم بزرگ‌ترین مجازات را در پی دارد. اگرچه برخی از بازیکنان و مهره های کلیدی پرسپولیس از این تیم جدا شدند اما آنها نشان دادند که به کسی وابسته نیستند و به معانی حقیقی کلمه یک تیم هستند و همین موضوع باعث موفقیت‌های متوالی این تیم شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز