خبرگزاری کار ایران

معدنچی: هر مربی آرزو دارد بازیکنان ایران را داشته باشد/ حضور آزمون و طارمی در خط حمله خیال همه را راحت کرده است/ دوست داشتم پرسپولیس در فینال با استقلال بازی کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۴۲۳

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص صعود تیم ملی بعد دور بعدی رقابت‌های انتخابی جام جهانی توضیح داد.

مهرزاد معدنچی بازیکن سابق تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی شب گذشته تیم ملی ایران در برابر عراق گفت: خدا را شکر تیم ملی موفق شد عراق را شکست دهد و بدون اما و اگر به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند. ما یکی از بهترین تیم های ملی تاریخ را در اختیار داریم و حیف می‌شد اگر در این مرحله از مسابقات حذف می‌شدیم. نمی‌خواهم از این صعود حماسه بسازم اما با توجه به سابقه بحرین و همچنین شرایط پیش آمده بر سر ماجرای ویلموتس تیم ملی کار سختی را در منامه آن هم در برابر بحرین و عراق داشت.

معدنچی در مورد اینکه آیا تیم ملی می‌تواند به جام جهانی 2022 صعود می‌کند بیان کرد: مسلما در دور بعدی این رقابت‌ها تیم های سخت تری نظیر، کره جنوبی، ژاپن و استرالیا حضور دارند و همین موضوع می‌تواند کار را برای تیم ملی دشوار کند. اما ما بازیکنانی را در اختیار داریم که در سطح اول اروپا بازی می‌کنند و شاهد گلزنی آنها در برابر تیم های بزرگی بوده ایم. هر مربی و تیمی آرزو دارد بازیکنان ما را در اختیار داشته باشد. با توجه به پتانسیلی که در اختیار داریم باید از تجربایت تلخ گذشته درس گرفت و از حالا برای دور نهایی این رقابت‌ها برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم یکی از تیم های حاضر در جام جهانی باشیم.

وی در مورد زوج مهدی طارمی و سردار آزمون و تاثیر آن بر صعود تیم ملی به دور بعدی انتخابی جام جهانی گفت: شاید مدت ها بود که تیم ملی از داشتن یک زوج در خط حمله خود محروم بود. اما حالا بازیکنانی را در اختیار دارد که در سطح اول اروپا بازی میکنند و آقای گل می‌شوند. اسکوچیچ کار سختی برای انتخاب مهاجمان تیم ملی دارد و می توان این را یک دغدغه شیرین برای این مربی قلمداد کرد. خدا را شکر سردار آزمون و مهدی طارمی به خوبی در خط حمله تیم ملی با یکدیگر هماهنگ شده اند به طوری که انگار چندین سال است در کنار یکدیگر بازی می‌کنند. این موضوع کار سایر مهاجمان تیم ملی را سخت می‌کند اما برگ تیم ملی در بازی های بزرگ خواهد بود.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص برخورد این تیم با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نیز اظهار داشت: دوست داشتم این بازی در فینال جام حذفی برگزار شود. اما به هر حال رقابت پرسپولیس و استقلال همیشه در هر زمانی حساسیت خاص خودش را داشته است مخصوصا زمانی که این بازی در جام حذفی برگزار می‌شود و باید برنده داشته باشد. مطمئن هستم شاهد بازی جذابی خواهیم بود و با توجه به شرایطی پرسپولیس دارد امیدوارم برنده این بازی حساس باشد.

مربی فجرسپاسی در پایان در مورد شرایط این تیم و شانس صعود آنها به لیگ برتر بیان کرد: ما بازیکنان با کیفیتی را در اختیار داریم و این تیم  شایسته حضور در مسابقات لیگ برتر است. اگر مسئولین و مدیران استانی  به دنبال آن هستند که این تیم به لیگ برتر صعود کند تا شیراز بعد از مدت ها صاحب سهمیه در لیگ برتر شود اکنون زمان آن است تا از تیم و بازیکنان حمایت کنند حیف است این تیم با این پتانسیل به لیگ برتر صعود نکند. ما 5 فینال حساس را پیش رو داریم باید همه همت و تلاش کنیم تا در انتهای فصل شاهد صعود این تیم به لیگ باشیم. من به این تیم و به این بازیکنان ایمان دارم و امیدوار هستم. این تیم پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد و این کمترین حق فوتبال شیراز است که در لیگ برتر یک نماینده داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز