خبرگزاری کار ایران

فرصت‌طلبی به سبک بیرون‌مانده‌های ژیمناستیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۶۲۲

برخی از اهالی ژیمناستیک به دنبال حاشیه‌سازی و تخریب گزینه ریاست این فدراسیون هستند.

به گزارش ایلنا، با انتصاب حمید احمدی به عنوان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، اهالی ژیمناستیک کشور در انتظار ثبت‌نام از کاندیدا‌ها و برگزاری هر چه سریع‌تر انتخابات این فدراسیون هستند. با توجه به اینکه زمان زیادی تا بازی‌های آسیایی هانگژو باقی نمانده انتظار می‌رود وزارت ورزش برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک را در اولویت قرار دهد تا برخی حواشی که این روز‌ها در حال شعله‌ور شدن است در نطفه خفه شود.

برخی از کسانی که خود را از اهالی ژیمناستیک می‌دانند در ۴ سال گذشته به جهت اینکه بر خلاف سال‌های قبل از آن منافع خود را در فدراسیون ژیمناستیک قطع شده می‌دیدند حاشیه‌سازی‌های زیادی ایجاد کردند و در این مسیر با استفاده از برخی ابزار‌ها همچون شانتاژ رسانه‌ای به دنبال اهداف خود بودند.

در حال حاضر این افراد دوباره در همان مسیر حاشیه‌سازی گام برمی‌دارند و تلاش می‌کنند با تحت فشار قرار دادن سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، انتخابات این فدراسیون را به سمت حاشیه ببرند. چرا که می‌دانند با توجه به رضایت عمومی جامعه ژیمناستیک از عملکرد زهرا اینچه درگاهی، وی شانس نخست ریاست این فدراسیون است.

عملکرد حاشیه‌سازان این روزهای ژیمناستیک ایران در زمانی که خودشان در فدراسیون ژیمناستیک صاحب مسئولیت بودند نشان دهنده بسیاری از مسائل است و به همین خاطر است که تلاش می‌کنند با اقدامات غیراخلاقی اینچه درگاهی را تخریب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز