خبرگزاری کار ایران

کار وزارت ورزش برای حذف اینچه درگاهی سخت شد/ تبرئه رئیس فدراسیون ژیمناستیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۳۰۸

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در پرونده سازمان بازرسی تبرئه شد.

به گزارش ایلنا، زهرا اینچه درگاهی در 4 سال ریاست خود در فدراسیون ژیمناستیک روزهای سختی را طی کرد. پس از اینکه سازمان بازرسی پرونده‌ای را علیه وی، محسن سلیمانی دبیر مستعفی فدراسیون و محمدحسن نوری خزانه‌دار مستعفی فدراسیون به مراجع قضایی ارسال کرد، پیش‌بینی نمی‌شد که این پرونده تا این حد طولانی شود؛ اما در همین مدت طولانی فدراسیون ژیمناستیک با ارسال چندین لایحه خواستار تسریع در فرایند صدور رای و تصمیم‌گیری شد که بالاخره این رای صادر شد و دادسرای فرهنگ و رسانه رای به تبرئه همه اتهامات انتصابی برای زهرا اینچه درگاهی، محسن سلیمانی و محمدمحسن نوری داد.

در اردیبهشت امسال مهدی علی‌نژاد، معاون پیشین ورزش قهرمانی وزارت ورزش عنوان کرد که رد صلاحیت مدیریتی اینچه درگاهی به خاطر این پرونده باز بوده است. البته در نامه رد صلاحیت مدیریتی اینچه درگاهی به تبصره 2 ماده 6 آیین‌نامه انتخابات فدراسیون‌ها استناد شده بود که در آن آمده کاندیدای ریاست فدراسیون باید دارای چه شرایطی اعم از سابقه مدیریت و همین طور مدرک تحصیلی داشته باشد و هیچ اشاره‌ای به نامه سازمان بازرسی نشده بود. هر چند مدیرکل حقوق وزارت ورزش در پاسخ به استعلام فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرده بود که داشتن پرونده باز در مراجع قضایی دال بر مجرمیت فرد نیست.

در نهایت پرونده اینچه درگاهی  مختومه اعلام و اتهاماتی که به وی زده شده بود رد شد. با توجه به این موضوع تنها بهانه‌ای که معاونت پیشین وزارت ورزش تلاش کرد با استناد به آن اینچه درگاهی را از ریاست فدراسیون ژیمناستیک خلع کند از بین رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز