خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع فدراسیون ژیمناستیک:

اکثریت مجمع حامی اینچه درگاهی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۹۵۱

عضو مجمع فدراسیون ژیمناستیک از ادامه حضور رییس این فدراسیون در سمت خودش حمایت کرد.

عبدالرحیم سپهرتاج در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص صحبت‌های اخیر رئیس هیئت ژیمناتسیک اراک اظهار داشت: همیشه باید صحبت‌هایی انجام دهیم که در چارچوب قانون و مستندات باشد. یک نفر حرفی زده که پشتوانه قانونی ندارد. ضمن اینکه او چگونه و بر اساس کدام قانون خودش را نماینده مجمع می‌داند؟

وی افزود: متاسفانه عده کمی هستند که در رفتارشان ثبات وجود ندارد. این روزها این افراد بداخلاقی‌های ورزشی را به واج خود رسانده‌اند. اکثریت مجمع فدراسیون ژیمناستیک حامی اینچه درگاهی است و در انتخابات فدراسیون هم گزینه‌ای به جز او مدنظر ما نیست.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان هرمزگان گفت: برخی از افرادی که در گذشته در فدراسیون حضور دارند این روزها خودشان را دلسوز ژیمناستیک معرفی می‌کنند. انگار یادشان رفته چه بلایی سر ژیمناستیک آوردند. این افراد ژیمناتسیک ایران را 20 سال عقب آوردند؛ اما در کمال بی انصافی مدام به مسئولان فعلی فدراسیون حمله‌ور می‌‌شوند.

سپهرتاج تصریح کرد: از وزارت ورزش درخواست می‌کنم در خصوص ژیمناستیک با انصاف رفتار کند و اجازه ندهد جوانمردی زیر سوال برود. امیدوارم هر چه سریع‌تر انتخابات برگزار شود و اجازه داده شود که مجمع برای ژیمناستیک تصمیم بگیرد. حضور اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک برای عده‌ای خوشایند نبود؛ چون باعث شد منافع‌ شخصی‌شان دیگر ادامه پیدا نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز