خبرگزاری کار ایران

وزارت ورزش و جوانان: مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها ارسال نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۱۸۳

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: تاکنون مجوزی از ستاد ملی کرونا برای حضور تماشاگران به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشده است.

به گزارش ایلنا، مجید شهیدی در نشستی با روسای حراست استانهای دارای تیم در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با عنایت به سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی ایران و ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه امید و همچنین سیاست‌های این وزارتخانه در خصوص ازسرگیری برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران و ایجاد شادابی و نشاط در جامعه، جلساتی در کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و همچنین کمیسیون ورزشی و شورای امنیت کشور در این خصوص برگزار شد.

وی ادامه داد:‌ هدف از برگزاری این نشست راجرایی کردن سازوکار و فرآیندهای لازم برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها و کنترل های لازم در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله ضرورت تزریق دوز واکسن بود.

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان  ادامه داد: در همین راستا اداره کل حراست این وزارت خانه ضمن حمایت از حضور تماشاگران در ورزشگاه ها و استقبال از این امر جلسه‌ای را با روسای حراست استان های دارای لیگ برتری برگزار کرد تا تمامی موارد و ساز و کارهای اجرایی مورد بررسی قرار گرفته ونتیجه تصمیم‌گیری نهایی به کمیسیون ورزشی شورای امنیت ارسال شود.

شهیدی تاکید کرد: تاکنون مجوزی از ستاد ملی کرونا برای حضور تماشاگران به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشده اما لازم است مدیریت با عنایت به وجود برخی کمبودها و نواقص در زیرساختهای بعضی استان‌ها از قبل تمهیدات وتدابیر لازم را بیاندیشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز