خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان:

کاهش سن مصرف مواد مخدر یک هشدار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۴۲۰

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه امروز در حوزه پیشگیری از مصرف مواد مخدر موفق عمل نکرده‌ایم، گفت: کاهش سن مصرف مواد مخدر یک هشدار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "سینا کلهر" سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در نشست تخصصی معاونان، مدیریان کل و دبیران شورای هماهنگی سراسر کشور که صبح امروز با حضور حمید سجادی وزیر ورزش برگزار شد، گفت: شهادت چهار هزار نفر در حوزه مقابله و مبارزه با مواد مخدر عدد بزرگی است.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز در حوزه پیشگیری از مصرف مواد مخدر موفق عمل نکرده‌ایم.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: کاهش سن مصرف مواد مخدر در کشورمان امروز یک هشدار و یک خطر است و تنها با ارسال یک پیامک نمی‌توان در حوزه پیشگیری اکتفا کرد.

کلهر تاکید کرد: حوزه پیشگری از مواد مخدر نیازمند یک هم‌افزایی است. همانطور که به ورزش قهرمانی توجه می‌شود باید به ورزش همگانی نیز توجه شود و از این طریق در امر پیشگیری از اعتیاد باید همراه دیگر دستگاه‌ها باشیم.

وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در بخش دیگری از این نشست گفت: امروز خانواده‌ها برای مواجهه با فرزندانی که دچار اعتیاد شدند آموزش ندیده‌اند.

وی ادامه داد: ستادهای ساماندهی استان‌های وزارت ورزش و جوانان یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای احصاء آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد است.

یامین پور با اشاره به حمایت از تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه آسیب‌های اجتماعی گفت: شبکه ملی سلامت اجتماعی در سازمان‌های مردم نهاد تشکیل شده که ظرفیت‌های خوبی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تشکیل ۱۰۹ خانه جوان در سراسر کشور گفت: طبق برنامه ۱۰۰ خانه جوان دیگر راه‌اندازی خواهد شد که این خانه‌ها محلی برای حضور جوانان است و یکی از وظایف این خانه‌ها مقابله با اعتیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز