خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا

صعود مادریدی ها و لیورپول در شب حذف یاران طارمی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۹۰۶

یاران مهدی طارمی از ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

به گزارش ایلنا، هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 6 دیدار دیگر که از ساعت 23:30 آغاز شد بودند به پایان رسید.

پورتو 1 - اتلتیکومادرید 3

در هفته پایانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دو تیم اتلتیکومادرید و پورتو به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود مادریدی ها به پایان رسید و پورتو با لژیونر ایرانی اش مهدی طارمی از این رقابت ها حذف شد.گل های این دیدار را آنتوان گریزمان، کوره آ و رودریگر برای اتلتیکو و اولیویرا از روی نقطه پنالتی برای پورتو گلزنی کرد.

میلان 1 - لیورپول 2

دیدار تیم های میلان و لیورپول نیز با نتیجه 2 بر یک به سود لیورپول به پایان رسید و گل های این دیدار را محمد صلاح و دیوک اووریگی برای لیورپول و توموری برای میلان به ثمر رساند.

دورتموند 5 - بشیکتاش صفر

زنبورهای آلمانی در هفته پنجم با شکست مقابل اسپورتینگ لیسبون فرصت صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را از دست داده بودند و آن ها در یک بازی تشریفاتی مقابل بشیکتاش ترکیه قرار گرفتند و این تیم را درهم کوبیدند.صعود دورتموند به لیگ اروپا قطعی شده بود و این تیم فقط برای اعاده حیثیت مقابل تیم ترکیه ای صف آرایی کرد و با گل های مالئن و مارکو رویس 2 گل و هالند به برتری 5 بر صفر رسید. آن ها دیدار رفت در ترکیه را هم دو بر یک به سود خود پایان داده بودند.

رئال مادرید 2  - اینتر صفر

بازی حساس رئال مادرید و اینتر، برای صدرنشینی و صعود به عنوان تیم اول برگزار شد. کهکشانی ها در غیاب کریم بنزما کاپیتان و ستاره گلزن خود گام در این میدان گذاشتند و خیلی زود توسط تونی کروس در دقیقه 17 به گل رسیدند.ستاره آلمانی با شوتی دیدنی و زیبا دروازه نراتزوری را گشود تا رئال با یک گل پیش بیفتد.در نیمه دوم کهکشانی ها به دنبال مدیریت بازی بودند و اخراج بارلا از اینتر شرایط را برای رئال مساعدتر کرد.در نهایت شاگردان کارلتو توسط  آسنسیو در دقیقه 78 به گل دوم رسید تا به 3 امتیاز این بازی برسند.پیش از این رئال و اینتر صعود خود را مسجل کرده بودند و شاگردان آنچلوتی با این پیروزی 15 امتیازی شدند و با صدرنشینی راهی دور حذفی شدند.اینتر هم در امتیاز 10 باقی ماند و به عنوان تیم دوم به دور بعد رسید.در این گروه شریف مولداوی حضور خود در لیگ اروپا را قطعی کرده است.

آژاکس 4 - اسپورتینگ لیسبون 2

آژاکس در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بسیار پرقدرت ظاهر شده است و شاگردان تن هاخ همه بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و همه تیم های گروه را با دبل پیروزی پشت سر گذاشتند.آن ها در آخرین دیدار خود با وجود اینکه برای صعود و صدرنشینی دغدغه ای نداشتند باز هم پرقدرت ظاهر شدند و با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسیدند.در این بازی سباستین هالر مهاجم گلزن این تیم موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند. وی با این گل پس از کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی، به دومین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا مبدل شد که در تمامی 6 بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد است.

شاختار دونتسک 1 - شریف 1

شاختار دونتسک در اوکراین میزبان شریف اوکراین بود. شریف تیمی بود که در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا با دو گل از سد شاختار گذشته بود و در دومین بازی خود رئال مادرید را در برنابئو دو بر یک شکست داده بود.این تیم مولداویایی انتظارها از خود در این گروه را بالا برده بود اما درخشش این تیم جرقه ای کوتاه مدت بود و در ادامه متحمل شکست های پی در پی شد تا راه برای رئال و اینتر به دور بعد هموار شود.شاختار هم پیش از آخرین بازی خود با یک امتیاز قعرنشین گروه بود و حذف از لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم قطعی شده بود. شریف هم موفق شد در واپسین دقایق بازی را مساوی کند و با 7 امتیاز راهی لیگ اروپا شد.شاختار با دو امتیاز با قعرنشینی با لیگ قهرمانان وداع کرد. فرناندو برای شاختار و نیکولوف برای شریف گلزنی کرد.

جدول گروه اول:

صعود مادریدی ها و لیورپول در شب حذف یاران طارمی

جدول گروه دوم:

صعود مادریدی ها و لیورپول در شب حذف یاران طارمی

جدول گروه سوم:

صعود مادریدی ها و لیورپول در شب حذف یاران طارمی

جدول گروه چهارم:

صعود مادریدی ها و لیورپول در شب حذف یاران طارمی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز