خبرگزاری کار ایران

سرآسیایی: انتظار شرایط بهتری مقابل استقلال داشتیم / تیم ما خوب نبود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۲۹۶

مربی تیم گل گهر سیرجان در نشست خبری گفت: انتظار از بازیکنان خودمان و شرایطی که داریم بیشتر است و از لحاظ فنی راضی نیستیم.

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی، مربی تیم گل گهر سیرجان در نشست خبری پس از تساوی برابر استقلال تهران گفت: عرض سلام و خسته نباشید و خدا قوت به هر دو تیم. بازی از لحاظ کیفی شرایط خوبی نداشت.

او ادامه داد: از لحاظ فیزیکی و تلاش بازیکنان شرایط خوبی داشتند و دوندگی زیادی داشتند ولی از لحاظ فنی نیمه اول بازی ما بهتر بودیم و مالکیت را در اختیار داشتیم. نیمه دوم استقلال بهتر بازی کرد. از لحاظ فنی روز خوبی نداشتیم و انتظار از بازیکنان خودمان و شرایطی که داریم بیشتر است و از لحاظ فنی راضی نیستیم.

مربی تیم گل گهر درمورد غیبت تماشاگران در ورزشگاه گفت: قطعا تاثیر زیادی دارد در روند نتیجه گیری تیم‌ها و کیفیت تیم‌ها دارد. وجود تماشاگر در بازی‌های خانگی خیلی مهم است. یک تیم از تماشاگرانش استفاده می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد ولی برای ما این اتفاق نمی افتد. حضور تماشاگر برای تیم و کیفیت خیلی مهم است.

سرآسیایی در رابطه با حضور مهاجم گابنی در ترکیب گل گهر گفت: حفظ توپ و دوندگی خوبی داشت. برای بازی اول خوب بود و مسئولیت هایش را خوب انجام داد ولی در کل تیم ما خوب نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز